AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Jeg personlig holder en knapp på Annsofi. Synes det er utrolig kult at en så grov, hes stemme synger en så myk og vakker ballade. Mange mener "I'm With You" er for kjedelig og forutsigbar, men det er den aldeles ikke. Musikalsk sett er den av høyere kvalitet enn mange av (alle?) de andre bidragene, takket være Rybaks musikalitet. I tillegg skiller den seg ut fordi den er så ren.. Allikevel frykter jeg at nordmenn flest også i år velger noe "jalla". "Bombo" er vel en favoritt hos mange, og den er jo i samme gata som både "Haba Haba" og "Stay"... Måtte den beste vinne! Hvem HÅPER du vinner? Hvem TROR du vinner? Anonym poster: f22ee8c3298749b40370edcbc720ef82
Gjest Blue Jeans Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Jeg håper Emil Solli Tangen med Gromth vinner. Ganske annerledes fra det vi pleier å sende videre ,og kanskje det er nettopp det som skal til?Dessuten er det den jeg liker best. Margareth kan også gå videre. Hun er flink, sangen var grei og jeg synes hun virker som en grei person, ikke at akkurat det har veldig mye å si i en sangkonkurranse da, men ville aldri stemt videre en klyse, så. Den jeg TROR går videre er bombo greier, dessverre. Sikkert en kjempe snill jente, men både sangen og måten hun sang på var forferdelig i mine ører. Bortsett fra det, kan det være det samme. Jeg er usikker på nøyaktig hva det er, men det er noe over mgp / eurovision jeg ikke liker. Det kunne vært bedre, men selve konseptet(?) er jo greit, veldig bra at så mange land kan samle seg å gjøre noe i sammen liksom
Testosteron Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Jeg håper Margaret Berger vinner. Sangen er bare sånn passe, men jeg liker Margaret veldig godt som person. Jeg tror Margaret Berger vinner. Sangen er sånn passe catchy og kul, og Margaret er dyktig.
Gjest Snerk Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Til tross for at Adelen med "Bombo" setter hjembyen min på kartet, så stemmer jeg for Margaret! 1
murray Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Har lyst til å nevne det svenske bidraget heartbreak hotel med yohio. Veldig fengende! Edit: Han har ikke vunnet i Sverige enda, men gått videre til semifinale tror jeg Endret 12. februar 2013 av murray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå