Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekker ut facebooken, instagram, bloggene deres o.l på daglig basis.

Ikke sånn skikkelig stalking hvor man oppsøker de fysisk, eller "gir de beskjed" om at det er noen som følger med. Rett og slett forsiktig e-stalking :P

La det være h*n som jobber ned på butikken du handler med, eller eksdama/mannen sin nye kjæreste, venner, eller whatever.

Anonym poster: db25024c1da98a8c5409b9eca4056dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En norsk idrettsperson følger jeg med på hver dag uten å ha sagt et ord.

Anonym poster: 7265cc06a9c36411decba0c7470e1a16

Skrevet

hate to admit. exn........

Anonym poster: 7689c8684ad3528abc77ecfd5a004f77

Skrevet

Nei, men selvfølgelig om noen fanger interessen min, sjekker jeg jo hva de holder på med.

Skrevet

Stalker vel mest meg selv, googler meg med jevne mellomrom for å ha kontroll over hva som finnes av informasjon om meg der ute :P

Skrevet

Det gjorde jeg på ungdomsskola! Leste gjennom nettby-gjesteboka feks, fant ut at han skulle til frisøren kl 13....................... dit dro jeg :smoke:

• Liker 2
Skrevet

Jaaah, jeg var på byen og nachspiel med en kjendis (ikke veldig stor, men stor nok) for et par uker siden. Jeg har vært skikkelig stor fan av bandet hans lenge og den festen var helt fantastisk. Jeg fikk nummeret hans, han godtok meg på facebook osv. og nå kan jeg ikke la vær å se på profilen hans hver dag, og lytte litt for mye til musikken hans.

Men jeg er voksen og ønsker ikke å være plagsom på noen måte. Jeg bare hører på musikken, ser på bilder og tenker på hvor heldig jeg var som fikk feste med ham. Har ingen planer om å ta nummeret i bruk, men det skal absolutt forbli på telefonen min.

Anonym poster: 9ff1cfe0136311445ac06b5fc8bfc0b1

Skrevet

ja stalker sånn cirka 10 personer på nett. Er ekser og nye flammer :D

Anonym poster: 93d5c6df8e7fd999d35a82fc15eaa9e2

Skrevet

Er innom ei gammel klasseveninne på facebook så og si hver dag. Dette er ei som jeg ikke har noe særlig kontakt med.. Hun er ikke helt psykisk stabil, og har nå funnet ut og annonsert på facebook at hun er gravid!

Anonym poster: 8f01a342be4a2c3044dc8ee48c115c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...