Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i ett ganske nytt forhold også var jeg så dum og spørre om ham ikke hadde lyst å ligge med andre damer han nølte litt men så sa han nei.

Og da ble jeg til en av de overanalyserende kvinnene jeg egentlig ikke har forstått før nå. Da tenkte jeg nemlig etterpå at han egentlig ville det?

Men betyr å ville det det samme som å ville gjøre det eller fataserer om det slik de fleste menn gjør. Har lyst til å spørre han men samtidig ikke. Om han virkleig vil ligge med andre vil ikke jeg ligge med han mer, men om han bare fantaserer om det så er det greit for meg.

Greia er at vi har helt super sex og vi har det ofte, kan ikke få nok på en måte og vi utforsker og leker i senga. Så derfor så ble jeg litt overaska over nølinga.

Barnslig av meg å spørre han eller? Ikke anklage bare spørre tenkte jeg på.For om han vil ligge med andre så dumper jeg han bare så kan han ligge med hvem han vil mens jeg bare får komme meg over det etterhvert.Selv om det vil gjøre vondt vil jeg ikke være en som plutselig har en type som ligger med andre.

Kanskje han bare rett og slett prøvde å tenke etter om han ville det og derfor nølte.

Angerer på at jeg spurte, tåpelig av meg.

Noen som vil kommentere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt naturlig å ha lyst på andre selv om man er i forhold. det betyr ikke at han kommer til å være utro.

om ikke du tåler svaret så ikke spør!!

syns ikke det er barnslig av deg å spørre han men syns det er barnslig av deg og ikke ville ha sex med han mer om han har lyst på andre. det er faktisk ganske normalt og det betyr ikke at han kommer til å være utro som sagt.

Skrevet

helt naturlig å ha lyst på andre selv om man er i forhold. det betyr ikke at han kommer til å være utro.

om ikke du tåler svaret så ikke spør!!

syns ikke det er barnslig av deg å spørre han men syns det er barnslig av deg og ikke ville ha sex med han mer om han har lyst på andre. det er faktisk ganske normalt og det betyr ikke at han kommer til å være utro som sagt.

Jeg sa ikke at jeg ikke ville ha sex med han mer om han fantaserte om å ha sex med andre, jeg sa at jeg ikke ville det om han virklelig VILLE det,ikke bare fantaserte om det, om du forstår forskjellen.

Ja du har rett i at det ikke er lurt å stille spørsmål man kanskje ikke liker svaret på.

Det skal sies at jeg ikke ble sur på han eller noe, jeg pleier ikke bli sur for ting det løser aldri noe, og vi hadde sex etterpå alikevel.

Dette er bare noe jeg begynnte å tenke på i ettertid. Tror jeg bare skal legge av meg den tåpelige analyseringen, har aldri vært sånn før så skjønner ikke hvorfor jeg plutselig begynte å tenke på det nå, flere dager etter.

Takk for svar :)

TS

Skrevet

Jeg har vært gjennom det der med kjæresten min for bare et par uker siden. Vi har vært sammen snart et år, og han begynte å bli litt nysgjerrig på hva annet det fins der ute :P vi snakket mye om det, ryddet opp i merkelige følelser og tanker, alt er fint og flott nå, og han har mer lyst på meg enn på lenge! hehe

Skrevet

Det er ganske normalt å ha lyst på andre når en har vært i forhold en stund og ting ikke er like spennende som i starten. Da er det viktig å være åpen og snakke om det med partner, det er ofte en grunn til at slike følelser oppstår. Jeg synes du skal spørre han om du er usikker, du kommer ikke få fred i sjelen før du vet svaret. Men det er ikke unormalt i det hele tatt :)

Skrevet

Tror nok ikke at han vil ligge med andre, men det kan hende at han tror du vill det da, siden du spurte?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ikke still spørsmål der du muligens ikke vil like svarene.

Nå må kvinner snart lære seg dette.

Skrevet (endret)

Tror nok ikke at han vil ligge med andre, men det kan hende at han tror du vill det da, siden du spurte?

Det samme tenkte jeg. Fyren ble kanskje litt paff over spørsmålet og undret seg over hvor du ville hen? Det er kanskje ikke et helt vanlig spørsmål sånn helt ved startstreken i et forhold?

Endret av Havbris
Skrevet

Ikke still spørsmål der du muligens ikke vil like svarene.

Nå må kvinner snart lære seg dette.

Heldigvis skjønner kjæresten min dette for meg. Jeg kan finne på å ville spørre om forskjellige spørsmål jeg egentlig ikke burde vite svaret på. Når jeg spør, sier han: duuuu, er dette noe du egentlig vil vite svaret på?.. Når han sier det, forstår jeg at nei, det vil jeg vel sikkert ikke. og dermed er den samtalen avsluttet :) Er nok mange diskusjoner han har reddet oss ut fra ved å minne meg på at jeg kanskje ikke vil like alle svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...