Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, kan nesten ikke tro jeg spør om råd til dette her. Egentlig er jeg både voksen og selvsikker, men akkurat nu sliter jeg.

Det gjelder en mann. Selvsagt. En jeg kjenner, vi bor noen timer fra hverandre. For 4 uker siden treftes vi, vi hadde ikke planlagt sex eller sånt, men begge hadde tenkt på det og sånn ble det. Enighet om at dette ikke er noe forhold, men at vi kunne treffes av og til. Vi har snakket på tlf noen ganger og sendt sms og meldinger på face. Sist var det jeg som sendte sms. Han ringte noen dager etter. Nå har det vært stille i 2 uker. Jeg har så lyst å sende en sms, men vil ikke virke masete eller desperat. Tenker å sende en sånn litt kort og vennskapelig sms, men hver det samtidig kommer fram at jeg vil se han igjen. Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvrodna vil du at din melding skal være ? med litt humor, nøytral, litt sexy eller noe annet?

Anonym poster: 0394bc4937b1cc099efddb3c1b212ee8

Skrevet

Huff, kan nesten ikke tro jeg spør om råd til dette her. Egentlig er jeg både voksen og selvsikker, men akkurat nu sliter jeg.

Det gjelder en mann. Selvsagt. En jeg kjenner, vi bor noen timer fra hverandre. For 4 uker siden treftes vi, vi hadde ikke planlagt sex eller sånt, men begge hadde tenkt på det og sånn ble det. Enighet om at dette ikke er noe forhold, men at vi kunne treffes av og til. Vi har snakket på tlf noen ganger og sendt sms og meldinger på face. Sist var det jeg som sendte sms. Han ringte noen dager etter. Nå har det vært stille i 2 uker. Jeg har så lyst å sende en sms, men vil ikke virke masete eller desperat. Tenker å sende en sånn litt kort og vennskapelig sms, men hver det samtidig kommer fram at jeg vil se han igjen. Forslag?

Virker som du er forelsket?

Skrevet

Hvrodna vil du at din melding skal være ? med litt humor, nøytral, litt sexy eller noe annet?

Litt sånn ualvorlig (hvis du skjønner), og litt hint av sexy. Aner ikke om det er mulig

Skrevet

Virker som du er forelsket?

Nja. Ikke direkte. Men har lyst å treffe han

Skrevet

Ok, skjønner. Kanskje noe som "savner din deilige hud..."

Ville det passe for deg?

Det er ikke det du spurte om, men om du føler du har følelser for ham, og det ble ikken oe kontakt på 2 uker, er det kanskje (eller sikkert) tegn på at han virkelig mente ikke det skulle være følelser. Er du klar til å involvere deg i noe hvor følelser går bare på en vei? Det kan fort blir vanskelig å sårende...

Men det er selvfølgelig du som bestemmer :)

Skrevet

Ok, skjønner. Kanskje noe som "savner din deilige hud..."

Ville det passe for deg?

Det er ikke det du spurte om, men om du føler du har følelser for ham, og det ble ikken oe kontakt på 2 uker, er det kanskje (eller sikkert) tegn på at han virkelig mente ikke det skulle være følelser. Er du klar til å involvere deg i noe hvor følelser går bare på en vei? Det kan fort blir vanskelig å sårende...

Men det er selvfølgelig du som bestemmer :)

Veldig godt råd!

Anonym poster: c2cc90c131194f6b198f5109a1f27370

Skrevet

Jeg tror at veldig mange damer som går med på en casual "treffes av og til"-avtale lyver for seg selv. Stikkord er desperasjon, tør ikke mer eller tror de ikke er verdt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...