Gjest Stine_M Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Det er lenge siden jeg har sett et produkt få så mye medieomtale som det Stabburet har fått for de to nye pizzatypene og deres Pizzavalg. Tror dere Stabburet selv har konstruert denne føljetongen for å få omtrale og blest om produktene? I så fall har de vel vært geniale? Det har stårr Grandiosa ditt og grandiosa datt i avisene en hel uke i strekk. Er man litt for flinke med markedsføringen? Avisene biter på så det griner. Nå har jaggu Solo tatt til seg ideedn og hermer etter Pizzavalget ved å lansere en avtemnong på jubelbrusen. Hva tror dere om hele opplegget?
Grooo Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tror nok ikke at Stabburet hadde planlagt alt dette mediestyret med jukset i avstemmingen, men jeg tror de valgte denne typen markedsføring (avstemming) med god viten om at det kom til å slå godt ann. Samme med Solo... Tipper vi får se mer til denne typen markdesføring framover...
AlleyCat Skrevet 18. mars 2004 #3 Skrevet 18. mars 2004 Genial markedsføring, men jeg tror heller ikke at Stabburet planla juks i avstemmingen.
Gjest Stine_M Skrevet 18. mars 2004 #4 Skrevet 18. mars 2004 Solo blir vel å hoppe etter virkola etter dette. Blir nok ikke like mye oppstyr rund etterdilteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå