pusla Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 De fleste her inne vet vel allerede at vi skal ha en uformell fest hjemme en uke etter vielsen, ca 30 gjester. Ingen taler, sanger, bordkort eller toastmaster. Altså veldig avslappa. Men hvis noen vil si noen ord til oss, så skal de selvsagt få lov til det. Tale til brudgommen er ikke helt naturlig kanskje, i denne settingen, men jeg vil veldig gjerne gjøre et eller annet for han på denne festen. Nå har jeg tenkt litt på å sette sammen endel bilder av årene våre sammen, og sette musikk til. Vurderer nå en låt av Ole Paus, men det kan bli en annen sang - ikke bestemt enda. Ei venninne av meg synes det hørtes veldig kleint ut, når jeg kom med ideen, så nå ble jeg litt usikker på om dette ikke er så fint likevel men bare flaut. Tar gjerne imot synspunkter
Arkivskap Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Jeg vurderer det samme. Syns det er fint jeg!
Irja Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Synes sånt er litt kleint. Bedre med en kort tale
Gjest Adriane Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er litt delt her. Syns ikke idéen er dum, men tenker at noe sånt kanskje kan være i bakgrunnen under hele festen (da enten uten musikk, eller veldig lav musikk) - på en TV, eller en PC-skjerm, som folk kan se på når de føler for det. Personlig syns jeg det blir litt... eh... "voldsomt" om sånt gjøres som en "happening". Men det er jo bare hva jeg personlig synes. Derimot syns jeg det er søtt og koselig om det er sånn bakgrunnsgreie, som for den saks skyld kan stå på f.eks gavebordet 2
Lunaire Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 I min familie hadde det du beskriver vært helt innafor, men vi er kanskje litt kleine når det kommer til familiesammenkomster
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Synes det er ti tusen ganger bedre enn taler og kleine sanger skrevet med nødrim! Anonym poster: fb033c1652173a9b8bebea2f1a626439 1
pusla Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2013 Jeg er litt delt her. Syns ikke idéen er dum, men tenker at noe sånt kanskje kan være i bakgrunnen under hele festen (da enten uten musikk, eller veldig lav musikk) - på en TV, eller en PC-skjerm, som folk kan se på når de føler for det. Det var kanskje en bedre idè! Tenkte å ha noe sånt stående med bilder fra vielsen uka før da, mens dette var mer tenkt som noe direkte til kjæresten. Men med den gjengen vi skal ha så blir det muligens kleint. Takk for tilbakemeldinger Har noen måneder å finne den perfekte variant på!
Fantomina Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Som gjest hadde jeg likt det bedre om du fortalte litt rundt bildene framfor å bare la det gå som et slideshow med musikk til mens alle sitter helt stille. I min brors bryllup holdt jeg tale mens jeg hadde et slideshow med bilder av oss som barn gående i bakgrunnen. Senere på kvelden tok vi fram bildene igjen og både familie og venner mimret sammen.
pusla Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2013 I min familie hadde det du beskriver vært helt innafor, men vi er kanskje litt kleine når det kommer til familiesammenkomster Skulle vi hatt tanter, onkler og alle søskenbarn hadde det vært innafor hos oss også
pusla Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2013 Som gjest hadde jeg likt det bedre om du fortalte litt rundt bildene framfor å bare la det gå som et slideshow med musikk til mens alle sitter helt stille. I min brors bryllup holdt jeg tale mens jeg hadde et slideshow med bilder av oss som barn gående i bakgrunnen. Senere på kvelden tok vi fram bildene igjen og både familie og venner mimret sammen. Det var jo kjempesmart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå