AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har flytta fra samboer, et felles barn og såklart ikke skrevet noe samboerkontrakt. Så står mer eller mindre på bar bakke.. Hans hus, møbler.. osv.. Nå har jeg fortsatt eiendeler igjen hos han. Men disse nekter han meg å hente. Er ikke snakk om noe verdi, annen en affeksjonsverdien for meg. Er det riktig av meg å kontakte advokat? Anonym poster: 6a97801e4536133a5957cb2456a0a418
Gjest regine Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 ja. Gjør det først som sist. Din x tar deg antakelig langt mer alvorlig hvis du faktisk gjør noe konkret med situasjonen din, i stedenfor å bare be... En advokat kan også hjelpe deg ifht. om du har flere rettigheter enn du tror. lykke til.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Gjør det før han selger det. Anonym poster: caa450fb7dbc3da450191cb9f743793b
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 advokaten kan ikke gjøre stort med mindre du går til sak. du burde heller kontakte politiet. jeg måtte det en gang og jeg fikk tingene mine samme dag.
Asso Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Ja, advokat bør du få. Hvis ikke kan du gå rett inn i huset hans og hente tingene som er ditt. Det er ikke straffbart å gå å ta tilbake noe som er ditt.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Hvor lenge var dere samboere ? Det kan være at du har krav på vederlag hvis du har delt utgiftene med han . Hvis du kan dokumentere at tingene som står hos han er dine , kan han ikke holde de tilbake . Vet ikke om å blande inn politi er lurt , tenker at dere har en kjempekonflikt som bare vil eskalere . Advokat er dyrt , men tenker det er greit å starte der . Få litt rådgivning ihvertfall .
Steinar40 Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Politiet bør faktisk kunne hjelpe TS til å få hentet eiendelene hennes. Ellers må man bare lure på hvilken verdi politiet har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå