Djungelvrål Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Jada vet det er opprettet 100000 tråder om dette men lager en ny likevel. Hva er favorittene og hvorfor? Jeg har ingen.
lottelotti Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Favoritt foundation er i så fall den fra dior!! Den heter forever flawless et eller aent, og det er virkelig verdens beste, det er en full dekk evne foundation, siden jeg har veldig mange kviser. Primer så bruker jeg en fra smashbox, ser egentlig ingen forskjell, og tror faktisk at den gir meg enda flere urenheter.
Isd Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Av primere så er favoritten De-slick fra Urban Decay. Bruker denne både som primer og settingspray. Har bestilt All nighter fra samme merke og håper jeg blir like fornøyd med denne. Favoritthighlighter er YSL touche èclat, til bruk under bryn og øyne. Til kinnben, nese osv. elsker jeg den jeg har fra Lorac: Perfectly Lit i fargen Spotlight. Har enda ikke funnet en virkelig favoritt innen foundation, men er ganske fornøyd med mineralpudder fra både Bare Minerals og Everyday Minerals. Venter i skrivende stund på en flytende foundation jeg har bestilt fra Urban Decay. Håper og tror jeg blir fornøyd med den
Mermaid Blues Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Min favorittprimer til øyne er Primer Potion fra Urban Decay, den er super Til resten av ansiktet bruker jeg primer fra Body Shop (Matte It), som jeg er veldig fornøyd med. Favorittfoundation er uten tvil Naked Skin fra Urban Decay, den kom ut ganske nylig. Jeg har prøvd ganske mange forskjellige merker, og det er ingen andre som er i nærheten engang. Den er helt perfekt på, og jeg får masse kommentarer på hvor bra huden min ser ut etter jeg begynte med den. Anbefales på det varmeste
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Tror det er et poeng at man skriver hvilken hudtype man har, en tørr vil jo ikke kunne ha de samme typene som fet osv. Anonym poster: 942d4ac887e95dad5fe3dd766c1c9baa 1
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2013 Jeg kjøpte disse på anbefaling fra KG, Primeren gjør porene mer synlige etter at jeg har påført sminke og highlighteren syns nesten ikke på huden, jeg har farge nr 2 som er champanjefarget. http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Hud/Primer/Instant-Smooth-Perfecting-Touch.htm http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Hud/Primer/Instant-Light-Complexion-Perfector.htm
Lexica Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Favoritt foundation er i så fall den fra dior!! Den heter forever flawless et eller aent, og det er virkelig verdens beste, det er en full dekk evne foundation, siden jeg har veldig mange kviser. Primer så bruker jeg en fra smashbox, ser egentlig ingen forskjell, og tror faktisk at den gir meg enda flere urenheter. Leste en del gode omtaler om denne, å gikk til innkjøp men jeg er SKUFFA!! Dekker overhode ingenting hos meg :/
lottelotti Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Leste en del gode omtaler om denne, å gikk til innkjøp men jeg er SKUFFA!! Dekker overhode ingenting hos meg :/ Det kan da ikke være samme? Jeg har en venninne som jeg en gang skulle sminke, hun hadde da en foundation fra dior som var veldig lik min men dekket ikke like bra synes jeg, hun har egentlig ikke noe særlig med urenheter, bare litt røde kinner. Heter den "Diro skin FOREVER flawless perfection fusion wear makeup" og har spf 25? For kanskje du har den exstream wear makeup eller fusion wear makeup?
Armitage Skrevet 6. februar 2013 #9 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har kombinert normal til tørr hud. Bruker ikke primer for føler at jeg ikke trenger det. Favorittfoundation er Illamasqua Skin Base foundation fordi den legger seg pent, har medium dekkevne. Jeg trenger ikke så mye dekk for det er sjeldent jeg har kviser. Den holder seg hele dagen. Og den kommer i veldig lyse nyanser som er perfekt for meg som er så blek. Min favoritthiglighter er barbiepudderet fra MAC og en billig highlighter fra H&M som kommer i en palett kombinert med øyeskygger. Det er seriøst en av de beste highlighterne jeg har prøvd. Kommer til å bli skuffa når den er brukt opp siden den ikke er å få tak i lenger.
Lexica Skrevet 7. februar 2013 #10 Skrevet 7. februar 2013 Det kan da ikke være samme? Jeg har en venninne som jeg en gang skulle sminke, hun hadde da en foundation fra dior som var veldig lik min men dekket ikke like bra synes jeg, hun har egentlig ikke noe særlig med urenheter, bare litt røde kinner. Heter den "Diro skin FOREVER flawless perfection fusion wear makeup" og har spf 25? For kanskje du har den exstream wear makeup eller fusion wear makeup? Jeg måtte finne den frem nå å se Diorskin Forver teint haute perfection, flawless perfection SPF 25- PA +++ står det på den
Mimii Skrevet 14. februar 2013 #11 Skrevet 14. februar 2013 Bruker ikke full foundation til hverdags men eeeeelsker origins vitazing! For dagene jeg trenger mer eller skal ut velger jeg alltid mac face and body, favoritt foundationen min! Du kan byge den opp eller da den tynt på, den gir en fantastisk glød og er ikke mattende eller uttørkende på noen tørre områder! Bruker ikke primer så der kan jeg ikke gi norn favoritt, men for highlighter må det være mac luster drops i sun rush, nydelig naturlig glød.
Høstblader Skrevet 15. februar 2013 #12 Skrevet 15. februar 2013 Jeg har kombinasjonshud og er NC20-25 i MAC. Min favorittfoundation er uten tvil INIKA Mineral Foundation. Jeg er ikke plaget med kviser e.l., men har en noe ujevn hudtone. Denne jevner den ut uten at jeg ser at jeg har på meg foundation. Istedenfor å bruke primer under foundation foretrekker jeg å bruke Urban Decay All Nighter Spray. Den gjør at sminken sitter i time etter time. Som primer for øyenskygge synes jeg Urban Decay Primer Potion er helt fantastisk. Av highlightere er jeg godt fornøyd med Youngblood Luminous Creme Blush Champagne Life.
Klaine Skrevet 15. februar 2013 #13 Skrevet 15. februar 2013 (endret) MAC mineral foundation. Finnes ikke bedre foundations enn de fra MAC, og dette gjelder til alle hudtyper. Bruker ikke higlighter eller primer Endret 15. februar 2013 av Klaine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå