AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #1 Skrevet 6. februar 2013 Moren min er sammen med en mann som manipulerer moren min støtt og stadig. Gjennom hele oppveksten har han manipulert henne til å være slemme mot oss psykisk. Det er akkurat som om hun ikke turte annet??? Hver gang jeg og mine yngre søsken var alene med mamma, hadde vi det kjempebra. Jeg gledet meg til hver gang stefaren min skulle bort. Når han var hjemme var det alltid dårlig stemning i huset. Husker jeg hver dag hadde vondt i magen og klarte nesten ikke å spiste. Han manipulerte mamma til å tro at det var jeg og mine søsken som var slemme mot han, når det var omvendt. Mamma turte ikke annet enn å være på hans side hele tiden. Vet om mange sårende og sjokkerende episoder jeg aldri glemmer. Vi ble aldri slått eller mishandlet, bortsett fra at stefaren min var ofte nærgående med meg ved å stryke på meg og sånt, MEN vi ble veldig ødelagt psykisk alle sammen. Idag er jeg 28 år og har tatt noen oppgjør med mamma. Mamma sier at hun ønsker at jeg skal sette han på plass, men er det mitt ansvar? Jeg orker ikke se den mannan! Fortsatt klarer jeg ikke være sammen med en mann. Jeg er livredd for å finne en mann som stefaren min! Mine yngre søsken har alle kjæreste, men de har selvfølgelg funnet seg kjærster som triller de rundt lillefingeren og behandler de litt dårlig ... Hvorfor lar disse damene seg manipulere? Hvorfor lar de en mann bestemme over seg selv og sine barn? Jeg er ganske forbanna og sint, og jeg skjelver nesten hver gang jeg må ordne opp i en konflikt. Sliter mye med hjerteproblemer pga de psykiske påkjenningene over tid. Er ofte sliten og utmattet ... Anonym poster: ded83578905d2c5b67f79f26ebfab46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå