Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva irriterer deg med han?

Blir så sint her jeg ligger-han snorker som en

stor hund :(

Anonym poster: 9cfbd404fb2e1ea358223dfa8e306a59

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sist gang jeg ble sur på han? hmmm.. Det må være for noen dager siden. På morran hadde jeg laget ferdig en deilig lunsj til meg selv som jeg satt i kjøleskapet. Dro på trening, og hvem satt ikke å spiste maten min når jeg kom hjem - skrubbsulten, sliten og med mensensmerter?

Jo, det var han! "Var det ikke bare restemat da?".. "RESTEMAT? Tror du restemat ser så bra ut, pynta med persille på toppen å greier?!". Så sutra jeg rundt før jeg til slutt endte i dusjen. Han ble litt satt ut, stakkars! MEN snill som han er, så hadde han laget en enda bedre lunsj til meg, som sto klar på bordet når jeg kom ut av dusjen.. :bolledeig:

Edit: Jeg ble ikke sur som i sinna, ble mer gretten!

Endret av humalla
  • Liker 9
Skrevet

Kildesortering! Han skjønner ikke det etter alle disse år. Men han har blitt myyyee flinkere så jeg sier ikke noe og sorterer.

og ja, snorking. Men..det gjør jeg og om jeg er sliten eller brisen.

Skrevet

Idag faktisk. Han jobber på havet og er borte en del,så har han ikke så mye rundt meg i det daglige. Men han er her veldig " i ånden" fordeom! Han maser konstant om ting som må være gjort til han kommer hjem, feks tømme garasjen for tomflasker,om jeg har hentet ditt og hentet datt osv. Er veldig opptatt av at ting skal være på stell til han kommer hjem sånn at han skal slippe å gjøre mer enn å slappe av. Sånne ting er veldig turn off for min del. Så jeg ba han jekke seg ned et par hakk og kutte ut den j****a masinga si:/

Anonym poster: 8000429009b12bd39bc92ac0aef83247

• Liker 5
Skrevet

Blei vel litt irritert senest i dag (blir sjeldent sint), når eg snakket til han og han ikkje hørte etter fordi han var opptatt med å taste på mobilen, noe som skjer ganske ofte for tiden.

Skrevet (endret)

Jeg er veldig sjeldent sint. (Edit: Hehe nesten så jeg burde lese svar før jeg selv poster.. )Litt ofte irritert kanskje, men direkte sint..

For noen år siden. Da var jeg sint, da han behandlet meg så dårlig at det var ydmykende og tillitten ble svekket.

Endret av minibelle
Skrevet

Han kjøpte 4 lyspærer til nesten 1000,- Dusten tenkte ikke på å kjøpe de på rema.

Anonym poster: 6a72843f058990d46acfe65b68a866e5

• Liker 2
Skrevet

Hæ blir dere virkelig sinte og lager krangler for disse tingene?

Snorking kan jo ingen noe for, spiste matpakka di jamen han kunne vel ikke gjette at du kom til å spise den eller var skrubbsulten han tenkte nok helt sikkert oppriktig at det bare var restemat!

Når gubben jobber på havet skjønner jeg veldig godt at han vil ha ting på stell så han kan slappe av når han kommer hjem, at han nevner de tingene synes jeg burde vært helt normalt så lenge det ikke går over til at han dirigerer deg rundt. Tasting på mobilen mens du snakker, så vent til han er ferdig å tekste davel.

Den eneste her jeg skjønner er dama til han som kjøpte 4 lyspærer til 1000,- *facepalm* !

• Liker 2
Skrevet

Når jeg natt til tirsdag våknet kl 01.30 og merker han ikke har lagt seg ennå. Da ble jeg sur fordi han fucker til døgnrytma si enda mer. :glare:

Anonym poster: 2df9d75a6d52e8df40531a15fc22b3f6

• Liker 1
Skrevet

Tja. Forrige uke en gang, var ikke sint, bare irritert.

Jeg hater militærprating, sånn alt som har med førstegangstjenesten å gjøre. Jeg vil heller la duer plukke meg i analen før jeg orker å høre på "så hadde vi øvelse og løp 300km med gråstein i skoa og bjørnefelle på tissen".

ALT i verden er mer interessant enn det og han vet dette veldig godt. Gjett hvor jeg var forrige uke? Han tenkte det var kult å dra p se på sånne militærfly. Dette var en overraskelse, så tro meg, jeg var OVERRASKET når vi kom frem.

Jeg vil ikke se EN kamuflasjedrakt til -,-

• Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg var sint på han fordi han maser om at jeg må "komme meg tilbake på jobb". (Jeg er sykemeldt pga depresjon og sosial angst, går til psykolog og har det litt bedre nå) Han har ikke jobb i det hele tatt og virrer bare rundt. Sa til han "Kanskje du skulle få deg jobb?" Og da gikk det for han, da gikk jeg til angrep på han og det var ikke måte på.

Da ble jeg sint.

Skrevet

Jeg skulle dra, vi bor i avstandsforhold, så ville bli en uke til jeg så han igjen. Han grynter at han ikke vil stå opp fordi han er trøtt. Er ikke sulten heller, så jeg kunne spise frokost alene. Klokka var vel rundt 13 om dagen. Til slutt sier jeg bare hade, og da vil han plutselig ha kos så svarer jeg bare "du sover jo bare" og da rulla han seg rundt for å sove mer.

Skrevet

Han var på byn en dag forrige uke, og slik jeg oppfattet det hadde han lovet å kjøre meg et sted dagen etter. Selv hadde han oppfattet det slik at han skulle kjøre meg om han ville...

Han sov til utpå ettermiddagen, og da jeg vekket ham en times tid før vi skulle kjøre, var han litt groggy, og sa at han ikke orket å kjøre meg.

Jeg ble sur fordi han hadde lovet, han ble sur for at jeg ble så skuffet over noe som ifølge han bare "kanskje" skulle skje.

Jeg lot ham sove en stund til, før jeg sa unnskyld, han sa unnskyld, og han kjørte meg dit jeg måtte være.

Anonym poster: 9ccd53a1f15f1efdcf59aefb303e37a8

Skrevet (endret)

Fordi han var så ekstremt klagete og negativ på søndag at jeg ble helt kvalm... Hender i blant at han er det.

Klagde over maten han fikk påspandert av moren og stefaren min på lørdag, fordi han følte han "måtte spise" den selvom han ikke var sulten. Hva med å bare ta noe mindre eller rett og slett si at man ikke er så sulten?

Så var vi ute med ei venninne av meg og hennes samboer på kino. De snakket i bilen om at vi måtte jo ta en harrytur til Sverige snart, og da var samboern min så gira, snakket om at det må vi jo få til en helg snart og at det blir kjempe stas. Så kommer vi hjem, og jeg sier at det kommer jo til å bli så koselig. Da drar han det ut, og sier "njaa... Jeg blir med om jeg får tid" :glare: Skjønner ikke hva som er poenget med å late som at man har lyst til noe og gir veldig uttrykk for dette, når man egentlig ikke vil! Altså, noen ganger... :scorpis:

(Rettelse: Jeg blir ikke sint av dette altså, bare veldig irritert... Skal ganske mye til før jeg blir sint.)

Endret av Gummiloppa
Skrevet

Jeg var sint på han fordi han maser om at jeg må "komme meg tilbake på jobb". (Jeg er sykemeldt pga depresjon og sosial angst, går til psykolog og har det litt bedre nå) Han har ikke jobb i det hele tatt og virrer bare rundt. Sa til han "Kanskje du skulle få deg jobb?" Og da gikk det for han, da gikk jeg til angrep på han og det var ikke måte på.

Da ble jeg sint.

Gikk det for ham når du kjeftet på ham?
  • Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Gikk det for ham når du kjeftet på ham?

Ikke på den måten :fnise:

Det var den siste dråpen før begeret rant over. Han ble sur, snudde seg og begynte å puste sånn "oppgitt-sur"

Skrevet

Fordi han ikke orket å lage meg mat mens jeg var sjuk...

Anonym poster: 8e07547e72653712bbc980e1262b047a

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg skulle dra, vi bor i avstandsforhold, så ville bli en uke til jeg så han igjen. Han grynter at han ikke vil stå opp fordi han er trøtt. Er ikke sulten heller, så jeg kunne spise frokost alene. Klokka var vel rundt 13 om dagen. Til slutt sier jeg bare hade, og da vil han plutselig ha kos så svarer jeg bare "du sover jo bare" og da rulla han seg rundt for å sove mer.

Sånn er kjæresten min også, bortsett fra at vi bor sammen.

Skrevet

Senest i går,, blir sikkert irritert i dag også. Han gjør ikke annet enn å sitte foran pcen i disse dager mens han venter på å få begynne i den nye jobben. Husarbeid, litt vasking eller støvsuging? Sette på en maskin med klær`? Neeeei.... Her er Football Manager og youtube mye mer verdt, spesielt i åtte-ni timer om dagen! Gleder meg til den dagen han begynner på jobb igjen! AMEN!

Skrevet

Fordi han alltid bruker opp varmtvannet! Nå har jeg dårlig tid og får ikke dusjet før jeg går :sinna:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...