Gå til innhold

Tilbake på sukker, får melding fra tidligere flørt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg ble singel i 2011 var jeg innom Sukker. Fikk god kontakt med en, og vi hadde mye fint samr men i et par måneder. Det tok slutt fordi han ikke var klar for forhold med barn involvert, og jeg har en datter som da var tre.

Registrerte meg igjen nå, etter et års tid som singel. Han la merke til meg, sendte en melding og spurte hvordan det gikk. Vi snakka litt fram og tilbake om hva som hadde skjedd siden sist, og etter et par kvelder med meldinger spør han om jeg ønsker å møte han igjen.

Jeg sa at jeg gjerne gjør det, men vi har ikke snakket noe om at jeg har barn i denne omgangen annet enn at han spurte hvordan det gikk med datteren min og om hun var like opptatt av det samme som hun var den gang, altså litt småprat bare.

Bør jeg snakke mer med han om henne før vi møtes igjen, eller kan jeg gå uti fra at han tross alt er bevisst på at jeg har barn, og kanskje har vokst litt siden den gang og nå er mer klar for å se hva som kan komme ut av et forhold med barn involvert? (De skal ikke møtes umiddelbart uansett altså, men involverer jeg meg i han er det med et mål at det skal bli noe ordentlig liksom)

Vi er forresten 27 begge to.

Anonym poster: ee357ec46ba7b54aeefee365a2a71401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn jeg tenker er det ikke så viktig å avklare alt før en møtes igjen - men du bør heller ikke ta for gitt at han er klar for forhold med barn nå, selv om han selvsagt vet at du fortsatt har en datter. Det er absolutt noe du bør snakke med ham om enten før dere treffes, eller kjapt når dere treffes.

Anonym poster: 39d3e4de7d42cf4577b52d8918abbe04

Skrevet

Jeg ville kjent på følelsene når du traff han igjen og tatt det litt derfra. Hvis du kjenner at dette er en fyr du vil bli enda bedre kjent med og bygge videre på det dere hadde sammen den gangen, så kan du ta praten med han om det. Si at du fortsatt har en datter og har lyst til å finne deg en kjæreste som på sikt også vil engasjere seg i datteren din.

Hvis han ikke er klar for det, er han ikke den rette for deg uansett.

Skrevet

Jeg har også tatt opp kontaktet med en gammel flørt fra sukker. Den første runden hvor vi hadde kontakt, var jeg ikke så veldig interessert i noe seriøst med ham, men nå, ett år etter, er ting annerledes. Vi har begge vokst litt på dette året, og jeg ser på ham med nye øyne. Så da får bare tiden vise.. :)

Anonym poster: 110cf3f21bb15b9522a8c230827e85a4

Skrevet

Da jeg ble singel i 2011 var jeg innom Sukker. Fikk god kontakt med en, og vi hadde mye fint samr men i et par måneder. Det tok slutt fordi han ikke var klar for forhold med barn involvert, og jeg har en datter som da var tre.

Registrerte meg igjen nå, etter et års tid som singel. Han la merke til meg, sendte en melding og spurte hvordan det gikk. Vi snakka litt fram og tilbake om hva som hadde skjedd siden sist, og etter et par kvelder med meldinger spør han om jeg ønsker å møte han igjen.

Jeg sa at jeg gjerne gjør det, men vi har ikke snakket noe om at jeg har barn i denne omgangen annet enn at han spurte hvordan det gikk med datteren min og om hun var like opptatt av det samme som hun var den gang, altså litt småprat bare.

Bør jeg snakke mer med han om henne før vi møtes igjen, eller kan jeg gå uti fra at han tross alt er bevisst på at jeg har barn, og kanskje har vokst litt siden den gang og nå er mer klar for å se hva som kan komme ut av et forhold med barn involvert? (De skal ikke møtes umiddelbart uansett altså, men involverer jeg meg i han er det med et mål at det skal bli noe ordentlig liksom)

Vi er forresten 27 begge to.

Anonym poster: ee357ec46ba7b54aeefee365a2a71401

Han er jo tydeligvis interessert i deg og han vet du har barn, å snakke om barnet ditt hadde jeg ventet med, han vet som sagt om henne, så hvis du liker ham burde du treffe han.

Anonym poster: a1e314bbc57c21afa4e0064601b27f6b

Skrevet

Typisk sukker. Først går det helt rundt for han - det er så mange damer - hvem skal jeg velge? Så, etter en stund går det opp for ham at ikke alle damene er der bare for han og da blir plutselig de han faktisk fikk kontakt med i begynnelse aktuelle igjen. Been there - done that x ørten. gjeeeesp

Anonym poster: 61911c6b352fd2b386f6f6e35ff4b940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...