AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hei! Har litt lyst til å skaffe meg et treningsapparat jeg kan bruke hjemme, men har ikke prøvd noe annet enn ergometersykkel, og er litt i tvil om hva jeg skal velge. Er det noen her som kan anbefale noe? Har egentlig veldig lyst på tredemølle, men tror dessverre det blir uaktuelt pga naboene. Hvilke apparater er det som bråker minst? Og må man veldig opp i pris for å få de stille nok? Anonym poster: dc84bc37c8991d3383efd1ff251372d8
Gjest *Maja* Skrevet 6. februar 2013 #2 Skrevet 6. februar 2013 Hei! Har litt lyst til å skaffe meg et treningsapparat jeg kan bruke hjemme, men har ikke prøvd noe annet enn ergometersykkel, og er litt i tvil om hva jeg skal velge. Er det noen her som kan anbefale noe? Har egentlig veldig lyst på tredemølle, men tror dessverre det blir uaktuelt pga naboene. Hvilke apparater er det som bråker minst? Og må man veldig opp i pris for å få de stille nok? Anonym poster: dc84bc37c8991d3383efd1ff251372d8 Tredemølle er gull. Har også naboer, men litt må de tåle når det er snakk om maks en time om dagen og ikke for sent på kveldene. Nå er min temmelig stille da jeg har tykke matter under mølla. Da hører naboene så og si ingenting, men om du ikke vil ha mølle er ellipse et godt alternativ. Bråker ikke noe for naboene.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Ellipsemaskin er kjekk å ha, men legg endel penger i den ellers blir det endel knaking. Min kostet 3000,- og knaker og knepper endel. I begynnelsen var den helt lydløs så hadde jeg visst det hadde den dratt rett i retur og jeg hadde spart opp penger i en måned til.. Huset jeg bor i finnes ikke lydtett, men ingen hørte maskinen i begynnelsen. Anonym poster: dd4c96283909163daed537af3b798440
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Ellipsemaskin eller spinningsykkel, det er det jeg ville kjøpt, men jeg vet ikke noe om pris og kvalitet. Anonym poster: faac08c4971b5ff04dc007e6bd7d30f3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Takk for svar! Så man må høyere opp i pris enn 3000 for å unngå knirkelyder osv ja. Kan skjønne at det blir slitsomt i lengden. Tredemølle hadde vært det beste men bor i 2. etg så ser for meg at det blir en del bråk selvom jeg har spesialmatter under. Hva med slike ting som ministepper og andre små apparater? Har de noen effekt eller er det bare bortkastede penger? Anonym poster: dc84bc37c8991d3383efd1ff251372d8
Leifr Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Kjøp en kettlebell eller to i passe størrelse og gjør en helvedes masse av dette: Tar ikke mye plass, bråker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå