AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har lyst til å berike min vennegjeng med noen gutter. Jeg har gjennom hele livet hatt svært få gutter å henge med utenom skole, jobb etc. På byen er det ganske vanskelig, da veldig mange er ute etter noe annet. De forsvinner med en gang de merker at jeg ikke er keen på ONS. Det har også vært en tendens til at de guttene jeg har møtt på ferie ol. etter hvert begynner å få litt interesse for meg, og da blir det plutselig litt ubehagelig å omgås når det ikke er gjensidig. Føler liksom ikke for å melde meg inn i en jakt/villmarks-forening heller. Anonym poster: 0f293f833a92a948d334624abc16f9cf
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Hva skal du med guttevenner? Høres litt creepy ut.... Anonym poster: 20d39f5efea7e80789ba87e519009d90
SubHuman Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Hva skal du med guttevenner? Høres litt creepy ut.... Anonym poster: 20d39f5efea7e80789ba87e519009d90 Skikkelig creepy å være venn med gutter! Men vet ikke, du kan jo faktisk prøve å ta kontakt med gutter her på kvinneguiden eller melde deg opp på andre forum og være brevvenner i starten.
Guybrush Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Hvis du er redd for at det skal oppstå missforståelser og at de kun er ute etter en ting kan det jo lønne seg å finne noen som ikke liker jenter evt noen som allerede er i forhold.
Neket Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Da blir jo damene deres sure og mistenker at typen deres er ute etter denne nye venninnen, for man skal jo ikke anskaffe nye venner av motsatt kjønn når man er i forhold! Og helst skal man kutte ut gamle venner av motsatt kjønn også. For gutter og jenter kan jo ikke bare være venner, i følge bedreviterne her inne!
Gjest Søgni Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Du får kvotere inn noen menn eller gutter i vennegjengen. Neida, men for meg virker det som en litt rar innfallsvinkel til vennskap, det å målrettet prøve å få seg guttevenner. Jeg foreslår heller å finne nye (gutte-)venner gjennom fritidsinteresser, studier eller lignende. Det kan sikkert også være lurt å reflektere over hvilke signaler man sender ut, om man opplever at det ikke går å ha et platonisk vennskap til en mann. I følge KG går det ikke å være venner med det motsatte kjønn uten å fly på hverandre i brunst, men jeg og flere jeg kjenner klarer da dette helt fint. Har skjønt det sånn at det enten er fordi jeg er stygg som et helvete, eller fordi jeg eller kompisene mine er lavt på hverandres stige, eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå