Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og kjæresten min tar en del narkotiske stoffer, bare han er en del drøyere. Tidligere har jeg hørt at han har slått ihjel sin ex, og er en skikkelig drittsekk.. Ligger med andre jenter mens han er i forhold osv.. Det har vært tilfeller der han har truet to kompiser av meg med kniv, men da var han skikkelig nedopa og mye penger sto på spill. Tror ikke han kunne gjennomført knivstikking..men det er jo ikke OK å true ..

Helt ærlig så vet jeg ikke hvordan jeg skal takle dette. Det er virkelig en gutt som betyr mye for meg, men gjør meg litt nervøs/redd innerst inne. Samtidig så har jeg en far som minner meg veldig om han, men som nå har blitt en snill og elsket mann. Det er mye som spiller inn, og jeg har levd etter å alltid gi alle en sjanse. Han har aldri gjort meg noe.. frem til nå så har han vært en fantastisk kjæreste som setter pris på meg og er stolt over meg. Han har grått og takket meg for at jeg alltid stiller opp.. Jeg har aldri vært borti et veldig voldelig forhold og vet ikke hvordan ting plutselig kan snu seg.. Venner og litt mindre kjente råder meg til å gå, når jeg spør hvorfor så sier dem bare 'vent å se'. Dem ville vell sakt ifra om han var en såpass farlig fyr om det virkelig var så ille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå. Det er ikke dette du vil med livet ditt, det vet du selv, og i slike situasjoner må man bare være egoistisk.

Og skaff deg hjelp! Hva føler du at du trenger for å komme dit du vil i livet?

Anonym poster: 50829d5a0b01cc5cf2c67090148d8fd9

• Liker 1
Skrevet

Du har hørt han har slått i hæl sin x også går du ikke? Har du ett dødsønske????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...