Gå til innhold

vond hals og mage, svimmel?

Fremhevede innlegg

Gjest syke lille meg
Skrevet

jeg går ikke til legen pga dette, føler meg liksom ikke -så- dårlig, men jeg lurer på hva som feiler meg. siden mandag har jeg hatt litt sår hals, vært snufsete og hes. tenkte at nå kommer influensaen, siden foreldrene mine var dårlige uka før.

jeg begynte å bli ganske slapp. i går kom et dødsfall i familien ganske brått på, men har liten tro på at det har noe med dette å gjøre. det var jo lite hyggelig at jeg senere på dagen ble utrolig kvalm, jeg lå på sofaen i mange timer og kjempa mot den, var helt grusomt, kom i bølger, men det endte ikke i oppkast.

følte meg bare elendig og spiste lite. magen ulmer seg når den får mat, og jeg har lite matlyst, blir kvalm av å tenke på mat, noen ganger gjør det vondt. er usikker på om jeg har hatt feber de siste dagene, har følt meg varm, men kan ikke ha vært mye i tilfelle.

i går var jeg ute på butikken og kjørte bil, men følte meg slapp.. føler meg fin og i neste sekund går jeg bare rundt og er svimmel. jeg som trener ganske mye orker ikke å gjøre noe som helst siden jeg er så slapp hele tiden. er svimmel i skrivende stund, og jeg har fått meg mat, så det kan ikke være grunnen. kjenner at magen bråker nå. forma varierer, men jeg føler meg best når jeg ligger på sofaen. sukk..

jeg har ikke influensa, og ikke oppkastsyka.. begge deler går her i området nå.. noen som forstår noe? det gjør ikke jeg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm.... Kanskje du har problem med stoffskiftet?? Håshet oppstår ofte det, samtidig med slapphet og nedsatt appetitt.

Har du gått noko opp i vekt?? Eller er du blitt depremerT??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...