Gå til innhold

Får oppmerksomhet for uniformen på en manndominert arbeidsplass.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på en mannsdominert arbeidsplass der det så og si bare er menn.

Problemet er ... jeg gruer meg hver gang jeg må ta av jakka og vi skal spise lunsj.

Når jeg står med ryggen til for å hente noe i kjøleskapet eller i skapet, eller vasker opp etter meg - så føler jeg mange stirrer på kroppen min ...

Jeg prøver å ikke bry meg, men jeg skjønner jo at menn stirrer på mitt smale midjeparti og brede hofter og store rompe... og de stirrer på mine faste, spretne pupper ... Jeg går ikke med inntilsittende gensere, men jeg har en arbeidsgenser som på en måte former seg etter kroppen selv om den er litt løs...

Skal jeg bare overse dette, eller skal jeg si ifra?

Anonym poster: 944c00c715f3c80f4c158aa6b080a0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo dra den litt humoristisk da og si noe sånt som: "altså, stirrer dere mer på rævva mi nå så kommer øya deres til å falle ut!"

Anonym poster: 41626ec194019d460ee3a49d88f4e831

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo dra den litt humoristisk da og si noe sånt som: "altså, stirrer dere mer på rævva mi nå så kommer øya deres til å falle ut!"

Anonym poster: 41626ec194019d460ee3a49d88f4e831

Det er jo gøy å få litt oppmerksomhet, den koslige oppmerksomheten der de prater til meg, og tuller og tøyser litt.

Men denne typen oppmerksomhet kunne jeg vært foruten ...

Skrevet

såså..bare og roe seg. Jobber selv i et mannsdominert yrke med veldig lite kvinner. Det som er greia er at når det ikke er så mange kvinner og se så blir liksom det som normalt er en 5 automatisk en 8 til 9 mens man er på jobb siden alternativet er og se på sine mannlige kollegaer.

Anonym poster: 8acbafca41aef65410b1dbd65cd1c98c

Skrevet

såså..bare og roe seg. Jobber selv i et mannsdominert yrke med veldig lite kvinner. Det som er greia er at når det ikke er så mange kvinner og se så blir liksom det som normalt er en 5 automatisk en 8 til 9 mens man er på jobb siden alternativet er og se på sine mannlige kollegaer.

Anonym poster: 8acbafca41aef65410b1dbd65cd1c98c

Ja, jeg tror jeg skjønner nå. Jeg er ikke spesielt pen, for jeg får aldri oppmerksomhet ellers. Jeg får prøve å ta på en annen genser eller noe, da.

De mannlige kollegaene mine er ikke noe spesielt å se på de heller, så skjønner godt at de glor på eneste kvinne i flokken! :ler:

Skrevet

Jeg jobber på en mannsdominert arbeidsplass der det så og si bare er menn.

Problemet er ... jeg gruer meg hver gang jeg må ta av jakka og vi skal spise lunsj.

Når jeg står med ryggen til for å hente noe i kjøleskapet eller i skapet, eller vasker opp etter meg - så føler jeg mange stirrer på kroppen min ...

Jeg prøver å ikke bry meg, men jeg skjønner jo at menn stirrer på mitt smale midjeparti og brede hofter og store rompe... og de stirrer på mine faste, spretne pupper ... Jeg går ikke med inntilsittende gensere, men jeg har en arbeidsgenser som på en måte former seg etter kroppen selv om den er litt løs...

Skal jeg bare overse dette, eller skal jeg si ifra?

Forstår ikke problemet? Er ikke det deilig å tenke på at mennene rundt deg synes du er sexy og har lyst å knulle deg? Hadde blitt dødskåt, om jeg var i samme situasjon :wow:

Nyt dette i stedet for å lage et problem ut av dette.

Skal love deg at null oppmerksomhet er MYE verre!!!!

Anonym poster: 52ec3a321a9057206ef5ca73f988cb4d

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...