Vikki11 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Har ikke kunnet logge meg inn på bloglovin på flere dager; er det bare meg det gjelder? Dette kommer opp etter en stund: Denne nettsiden er ikke tilgjengelig Forbindelsen til www.bloglovin.com ble avbrutt. Her er noen forslag: Last inn denne nettsiden senere.Kontroller Internett-tilkoblingen din. Start eventuelle rutere, modemer eller andre nettverksenheter du bruker, på nytt.Du kan legge til Google Chrome som et tillatt program i brannmuren eller innstillingene for antivirusprogrammet. Hvis det allerede er et tillatt program, kan du slette det fra listen over tillatte programmer og så legge det til på nytt.Hvis du bruker en proxy-tjener, sjekker du proxy-innstillingene eller kontakter en systemansvarlig for å kontrollere at proxy-tjeneren fungerer. Hvis du tror at du ikke trenger å bruke en proxy-tjener, kan du endre proxyinnstillingene:Gå til Chrome-menyen > Innstillinger > Vis avanserte innstillinger > Endre innstillinger for mellomtjener > LAN-innstillinger og fjern avmerkingen for «Bruk en mellomtjener for LAN-nettverket». Feil 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Tilkoblingen ble tilbakestilt.
-Jiinxs- Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Jeg kom meg inn på første forsøk, prøvde det med Chrome og Firefox. Har du prøvd å starte pcen din på nytt eller nettleseren din?
Vikki11 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2013 Jeg kom meg inn på første forsøk, prøvde det med Chrome og Firefox. Har du prøvd å starte pcen din på nytt eller nettleseren din? Har prøvd begge deler.. Har også prøvd å bruke både safari, chrome og internet explorer.. :/
-Jiinxs- Skrevet 7. februar 2013 #4 Skrevet 7. februar 2013 Feil 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Tilkoblingen ble tilbakestilt. http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=no&answer=117804 Se om det hjelper.
Vikki11 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2013 http://support.googl...o&answer=117804 Se om det hjelper. Hjalp ikke :/
-Jiinxs- Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Hjalp ikke :/ Prøv følgende: Start -> cmd Skriv ipconfig /flushdns og trykk enter
Vikki11 Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2013 Skriver det inn, trykker enter, og da kommer den en linje under hvor det står: den forespurte operasjonen krever forhøying.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå