AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Så dette ble nevnt i en annen tråd, men det ble slettet siden brukeren er utestengt eller noe så antar det er meningløst å ta det opp i den tråden. Men dette var egentlig nytt for meg. Finnes det? Og hvor går egentlig grensa? Og hva menes med barn her da? En 15-åring som tenner på 7-åringer er kanskje, eller? Men selv ser jeg ikke akkurat på 15-åringer som barn, men ungdommer. Og en 12-åring er vel for ung til å bli kalt pedofil? Mange av de har jo ikke kommet i puberteten en gang, og det er jo det en pedofil går etter så vidt jeg vet. Jeg vet egentlig ikke mye om dette og er egentlig usikker på om det er en legning eller ikke. Men hvordan er det egentlig et barn oppdager at de er pedofil da? Det er jo helt normalt for barn å leke doktor og "forelske" seg i andre barn, men jeg har aldri hørt noe om at alle barn er født pedofil før de fleste bytter til hetro eller homo. Anonym poster: 1d0c8ac73e7d4dcd303d6441d06278dd 1
Silfen Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Som du sier; det er helt normalt for barn å være nysgjerrig på hverandre. Det er ikke pedofili.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Det finnes dessverre barn som har hva skal jeg kalle det "syptomer" for å bli pedofile i sin voksne alder. De fleste har hatt en traumatisk oppvekst og har mest sansynlig blitt mishandlet som barn selv. Barn er forsatt uskyldige selvom de kan gjøre grufulle hendelser som de selv ikke er klare over er galt. De har "lært" at dette er normalt og de vet ikke bedre. Med slike barn er det viktig at de får hjelp fortest mulig før det er for sent. Å leke doktor er som sagt en uskyldig lek hvor barn er nyskjerrige. Men når et barn pågripelsen seg på et seksuelt så er det et overgrep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå