AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 For å gjøre en lang historie kort var jeg i et forhold med en voldelig gutt/mann (20år) i et år. Vi var samboere i 11 av månedene. Volden gjorde at jeg følte jeg ble avhengig av han på en slags måte, rart, men han fikk meg til å tro at jeg tilhørte han, aldri ville få noe bedre og at han bestemte over meg. Jeg var en eiendel han hadde. Så i sommer kom jeg meg ut av forholdet, etter at jeg hadde fått god kontakt med en eks. Min eks som jeg da hadde fått bra kontakt med tok meg imot med åpne armer, og etter noen måneder inngikk jeg et forhold med han. Det tok lang tid før jeg klarte å forstå at min voldelige eks-samboer ikke ville ta meg, at jeg faktisk var ute av det forholdet. For her om dagen gikk jeg inn på hans facebook profil, jeg bestemte meg for å slette han som venn. Jeg skal ha han helt ut av livet mitt. Der hadde han lagt ut et bilde av han og hans nye kjæreste kysse. Det var ingen smerter, jeg fikk ikke den rare følelsen i magen som jeg fikk før, jeg ble ikke lei meg, men heller ikke glad på deres vegne. Jeg var likegyldig. Som å se et ukjent par kysse i byen. Det føles rart. Jeg sitter her med verdens snilleste, beste samboer som jeg er så glad i! Og jeg er over min eks. Jeg som 18 åring levde et år i et voldelig forhold, det var nye blåmerker hver dag, selvtilliten min var ødelagt, jeg ble stadig trukket lengre ned. Jeg kom meg ut av forholdet ved hjelp av familie og en god eks som nå har blitt min samboer, kjærligheten i mitt liv. Jeg har fått angst, og blitt deprimert, men det er greit. For jeg er føler det er likegyldig, det er helt ok at han er sammens med en annen, han har ingen betydning for meg lenger. Han betyr ingenting for meg, og det føles så bra! Anonym poster: 673da363a91975d072b2e67ee69c74ae
Gjest Miss Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 For å gjøre en lang historie kort var jeg i et forhold med en voldelig gutt/mann (20år) i et år. Vi var samboere i 11 av månedene. Volden gjorde at jeg følte jeg ble avhengig av han på en slags måte, rart, men han fikk meg til å tro at jeg tilhørte han, aldri ville få noe bedre og at han bestemte over meg. Jeg var en eiendel han hadde. Så i sommer kom jeg meg ut av forholdet, etter at jeg hadde fått god kontakt med en eks. Min eks som jeg da hadde fått bra kontakt med tok meg imot med åpne armer, og etter noen måneder inngikk jeg et forhold med han. Det tok lang tid før jeg klarte å forstå at min voldelige eks-samboer ikke ville ta meg, at jeg faktisk var ute av det forholdet. For her om dagen gikk jeg inn på hans facebook profil, jeg bestemte meg for å slette han som venn. Jeg skal ha han helt ut av livet mitt. Der hadde han lagt ut et bilde av han og hans nye kjæreste kysse. Det var ingen smerter, jeg fikk ikke den rare følelsen i magen som jeg fikk før, jeg ble ikke lei meg, men heller ikke glad på deres vegne. Jeg var likegyldig. Som å se et ukjent par kysse i byen. Det føles rart. Jeg sitter her med verdens snilleste, beste samboer som jeg er så glad i! Og jeg er over min eks. Jeg som 18 åring levde et år i et voldelig forhold, det var nye blåmerker hver dag, selvtilliten min var ødelagt, jeg ble stadig trukket lengre ned. Jeg kom meg ut av forholdet ved hjelp av familie og en god eks som nå har blitt min samboer, kjærligheten i mitt liv. Jeg har fått angst, og blitt deprimert, men det er greit. For jeg er føler det er likegyldig, det er helt ok at han er sammens med en annen, han har ingen betydning for meg lenger. Han betyr ingenting for meg, og det føles så bra! Anonym poster: 673da363a91975d072b2e67ee69c74ae Så BRA å høre! Håper mange leser innlegget ditt. Det viser at man kan gå videre, ja ut av et destruktivt forhold. Selv har jeg vært og er fortsatt veldig glad i en jeg ikke kan ha tillit til. Tillit er veldig viktig for meg, så selv om det er/var han jeg ville satse på, kjenner jeg mer og mer at jeg må la han gå, jeg må ha tillit til han jeg involverer meg i. Selv om jeg nesten kan si at jeg elsker han, må jeg gå videre så lenge han ikke gir meg tillit ( og respekt ). Det var godt å lese det du skrev. Håper andre og kan ta lærdom av det.
Curlyme Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 nå er det synd på denne dama hans da stakkars. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 nå er det synd på denne dama hans da stakkars. Joda, egentlig så syntes jeg ikke det. Jeg har vist henne bilder, venner har fortalt hvordan han er, men hun ba oss ryke og reise. Satt ut en masse rykter om meg. Jeg har fortalt henne, og gitt henne bevis på hvordan drittsekk han er. Hun forstod, men ville ikke høre. Da er det hennes problem mener jeg.. -ts Anonym poster: e7e38a1c8b996efc09aba8f87ed40790 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå