^me^ Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 jeg er 27 år og er godt etablert med mann og et barn på 1 år. jeg har VELDIG lyst til å ta sykepleierutdanningen og lurer da på: er det best å ta utdanningen nå mens vi bare har han på 1 år eller bør jeg gjøre meg ferdig med barn før jeg begynner å studere? hvilke tanker og erfaringer har dere om dette? jeg hadde egentlig tenkt på å ha relativt tette barn men jeg vil også bli sykepleier, fort...
^me^ Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2013 (endret) anyone?? Endret 5. februar 2013 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2013 #3 Skrevet 6. februar 2013 Hvorfor ikke kombinere det? Time termin slik at du føder i sommerferien eller noe, også tar du et år permisjon etter det første året. Anonym poster: c10973e448803c07a3788d77a10bd55a
Leanne Skrevet 6. februar 2013 #4 Skrevet 6. februar 2013 Mitt første barn var 9 mnd da jeg begynte å studere til førskolelærer. Hadde planlagt å få et barn til midt i mellom 2 og 3 skoleår, og ta et års permisjon, men fikk termin i februar. Fortsatte studiene, var et samlingsbasert studie, mannen tok mye av permisjonen var hjemme 2 dager i uka slik at jeg fikk lest/ gått på skolen. Da vi kom til sommeren var jo barnet alt 9 mnd og følte det ble sent å ta permsjonen da, så fullførte studiet. Det var tøft, men allikevel koselig for far at han fikk så mye hjemme tid sammen med oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå