Gå til innhold

Hva syns dere om "Cat Café" i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er nedslående at så mange er positiv til dette her. Folk som ikke har greie på katt, tydeligvis.

Jeg elsker katt, og har hatt to katter. I en slik café vil det jo bli tett med katter, så kattene må tilpasse seg veldig de andre kattene, dele liten plass og kunne omgås alle kattene, i tillegg til at de må stille opp og kose med gjester. Mange  katter passer ikke til en slik livsstil. Det er ikke naturlig for en katt. Aller best er det for en katt å kunne få gå ute, som mine katter har fått lov til. Og hvis en katt må være innekatt er det best om den kan være i en stor leilighet eller hus, hvor det ikke er tettbebodd med andre katter.

Vær så snill og kom på banen her, andre kattefolk som skjønner kattevett, så folk kan få banket inn litt vett her. :)

Anonymkode: e016b...9f3

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er nedslående at så mange er positiv til dette her. Folk som ikke har greie på katt, tydeligvis.

Jeg elsker katt, og har hatt to katter. I en slik café vil det jo bli tett med katter, så kattene må tilpasse seg veldig de andre kattene, dele liten plass og kunne omgås alle kattene, i tillegg til at de må stille opp og kose med gjester. Mange  katter passer ikke til en slik livsstil. Det er ikke naturlig for en katt. Aller best er det for en katt å kunne få gå ute, som mine katter har fått lov til. Og hvis en katt må være innekatt er det best om den kan være i en stor leilighet eller hus, hvor det ikke er tettbebodd med andre katter.

Vær så snill og kom på banen her, andre kattefolk som skjønner kattevett, så folk kan få banket inn litt vett her. :)

Kattene har ikke kafeen som hovedhjem da regner jeg med. De må jo også ha fridager pluss et annet hjem hvor de er på natt og slikt.

Anonymkode: 843ec...a6f

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kattene har ikke kafeen som hovedhjem da regner jeg med. De må jo også ha fridager pluss et annet hjem hvor de er på natt og slikt.

He he. Du trodde ikke det, nei. Så det skulle altså være noen som driver og låner ut katten sin til kattecafé.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

He he. Du trodde ikke det, nei. Så det skulle altså være noen som driver og låner ut katten sin til kattecafé.

Noen låner inn katter fra kattehusene som dyrebeskyttelsen har. Så kan man også adoptere kattene om man vil. Mange av kattene som bor i slike kattehus er helt ville etter kos. Hjalp til en periode og ble nærmest begravd under et kattefjell som skulle ha kos om jeg satte meg ned. Disse kattene er også godt vant med å gå sammen med hverandre.

• Liker 3
Skrevet

Under optimale betingelser hadde det kanskje funket men jeg hadde hatt sterke tvil til om eieren 1. gav kattene et bra liv og passet på at alle fikk den behandlingen de trenger og 2. at det faktisk er hygienisk og at man ikke slurver med hygienen.

Anonymkode: 8f076...f1b

• 5 år senere...
Skrevet

Hei

jeg vil gjerne gå til en katte kafe!❤️

. Det eksisterer i mange andre land

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...