Gå til innhold

Hva syns dere om "Cat Café" i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åja. Da burde du opplyst i startinnlegget at personer som ikke liker katter ikke trenger å svare.

Du stilte et spørsmål, jeg svarte. Beklager.

Det var ikke AB du siterte som skrev startinnlegget

Anonym poster: b917c137dc1f36ad5f78e83823213e49

Skrevet

Du er litt naiv om du tror at vanlige matserveringssteder er så veldig mye mer hygieniske. Jeg antar at kattene vil være utestengt fra der det lages mat. Og eventuelle kattetoalett vil sikkert finnes i et eget rom hvor kun kattene har adgang.

Men da har du fremdeles menneskene som lager maten da. De hoster og er dårlige på å vaske hender. Og vi røyter vi også.

Anonym poster: be107c34f47ee534a77fcb14313a9623

Det er ikke hår og hosting jeg er bekymret for, mer katter som går på bord og er overalt med alt det de kan bringe med seg (toxoplasmose ol). Jeg misliker sterkt at dyr er andre steder en på gulvet eller i sine egne bur/kurver/senger.

Anonym poster: 89157b0c6b708cd92783120a5ca829a9

Skrevet

Det er ikke hår og hosting jeg er bekymret for, mer katter som går på bord og er overalt med alt det de kan bringe med seg (toxoplasmose ol). Jeg misliker sterkt at dyr er andre steder en på gulvet eller i sine egne bur/kurver/senger.

Innekatter medfører ikke fare for toxoplasmose

Skrevet

Det var ikke AB du siterte som skrev startinnlegget

Ok, my bad. Siste ord fra meg.

Skrevet

Innekatter medfører ikke fare for toxoplasmose

Men hvis det var snakk om omplasseringskatter er vel kanskje risikoen der likevel? De har kanskje vært ute før de kom til cafeen?

Skrevet (endret)

Jeg syns at dere småpirker litt her. Jeg skrev "sett det hele er GODT utført" dvs, alt er bra hygienisk sett, kattene har det bra, etc etc.. Jeg ser bare etter om dere føler at det en "generell" interesse for konseptet og om det kunne funket i Oslo (om alle standardene når opp)

Endret av snoozler
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan ville problemet med at kattene kan stikke ut døren løst? Antar det kunne vært et rom man måtte igjennom før man kom til rommene med selve kattene, men det er alltids noen ubetenksomme idioter som holder alle dørene åpne, og desverre også de som kunne gjort dette på pur F.. Hadde jo vært mulig med en ringeklokkeløsning også, men det er upraktisk ved mye gjester, og ring-på-spring kan sikkert bli kjempegøy for naboungene?:P

Skrevet

Hvordan ville problemet med at kattene kan stikke ut døren løst? Antar det kunne vært et rom man måtte igjennom før man kom til rommene med selve kattene, men det er alltids noen ubetenksomme idioter som holder alle dørene åpne, og desverre også de som kunne gjort dette på pur F.. Hadde jo vært mulig med en ringeklokkeløsning også, men det er upraktisk ved mye gjester, og ring-på-spring kan sikkert bli kjempegøy for naboungene? :P

Det vanligste er dobbelt-dører. Men slike praktiske problemer er sånne som må tas hånd av i selve planleggingsfasen. Akkurat nå prøver jeg bare å få litt feedback i forskjellige forumer om selve konseptet kunne passet i Oslo.

• 3 år senere...
Skrevet

Hei, interessant hvordan er det med regleverk og muligheter å åpne slikk kafe i Stavanger regionen? 😊

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, lavinje skrev:

Hei, interessant hvordan er det med regleverk og muligheter å åpne slikk kafe i Stavanger regionen? 😊

Jajaja! Drit i regler. Gjør det! Jeg kommer. Hver dag :P 

Anonymkode: 843ec...a6f

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ideen. Er glad i dyr, men kan ikke ha der jeg bor.

Anonymkode: e2efa...045

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gått der hver dag! Tenk på det sjekkepotensiale der, masse ensomme kattedamer:yvonne: :romeo:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Stiigen skrev:

Jeg hadde gått der hver dag! Tenk på det sjekkepotensiale der, masse ensomme kattedamer:yvonne: :romeo:

Haha. Kanskje. Hvos damene klarer å løsrive seg fra de søte små så de faktisk ser deg :P 

Anonymkode: 843ec...a6f

Skrevet

Jaaaaa. Vil komme nååå.

Anonymkode: 5bf8f...46e

Skrevet

Åhh, ja! Jeg hadde elsket det. Ungene også. Har ikke katt, så det hadde vær perfekt.

Anonymkode: b917c...e49

Skrevet

Dersom kattene har det bra, så hvorfor ikke? Hadde lett dratt dit!:D 

Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg.

Edie, mod.

Skrevet
På 5.2.2013 den 21.01, Mandalas skrev:

Jeg trodde du mente noe a la Cat-klubben i Oslo helt til jeg trykket på linken din.

Men ehm.. Nei, tror ikke jeg hadde dratt dit selvom jeg elsker katter.

Cat peoples som klubben heter. 

Skrevet

Hvor skal kattene hentes fra, og hva skjer med kattene om kafeen går konkurs eller må legge ned av andre grunner?

Anonymkode: 86c4c...5d8

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er det for katter å få hjemmet sitt invadert av så mange fremmede mennesker?

Anonymkode: 86c4c...5d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...