AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har likt en på jobb i sånn cirka 1 år, jeg er en jente på 16, blir 17. Han er 19 blir 20. Hver gang jeg har jobbet med han har han prøvd seg på meg, flørtet osv. Det er sånn at når jeg er "slem" mot han , er han snill med meg, men når jeg prøver å vær snill med han er han " slem" mot meg og da oppfører han seg som en badboy og flørter osv. Han flytter om noen dager til utlande, og skal kansje bli der i noen månder, år for å jobbe... Jeg fortalte han i begynnelsen at jeg likte han , og spurte om han likte meg å, han sa at jeg var kjekk men at det ikke var noen følelser. Et år senere og han holder ennå på å gi meg håp, med å flørte med meg, ta på meg osv.. De ganger jeg har jobbd med han har han vert en badboy: flørtet, tatt på meg, stått nerme meg osv. Men han har også vert snill med meg, brydd seg om meg,fått meg i bedre humør. Osv. I det sisste er det jeg som har flørtet med han osv. Så det jeg tenkte på er at jeg skulle gå rett til han og dra han mod meg og kysse han og derretter gå... Probleme er at jeg må kysse han i resepsjonen der han jobber, og da kan mange folk gå forbi og se det, men viss jeg kommer på morningen og kysser han da er det veldig lite folk. Og viss jeg kysser han kan han: skue meg vekk, si det til alle kolegaene,si at han har dame , bli sur på meg.. Jeg vet at jeg kommer til å savne han, så derfor vil jeg kysse han sisste dagen på jobb. Så spørsmåle er skal jeg kysse han eller ikke? Anonym poster: 4597ffcaf8aeec6a5711e1729a9baa0c
Gjest Out Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 jeg er en jente på 16, blir 17. Han er 19 blir 20. Off topic, men hva er vitsen med å skrive det? Selvfølgelig (eller forhåpentligvis) blir du 17 når du er 16. 5
dobri123 Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Har han ikke dame så taper du vel ikke noe på det? Har han det derimot bør du holde deg unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå