AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Det har seg slik at kjæresten reiste i forsvaret tidlig i januar. Før var det jeg som var veldig sjalu og redd for at han skulle gjøre dumme ting, og det skjedde. Det skjedde to ganger at han dummet seg på fylla med kvinnfolk (klining). Vi kom helskinnet ut av det, og har det veldig fint. Jeg merker selv at jeg på en merkelig måte IKKE er sjalu lengre! Jeg er ikke redd for at han skal drite seg ut igjen, men HAN der i mot. Han er kjempesjalu og livredd for at jeg skal gjøre noe dumt. Han er kjempeskeptisk å blir smådeppa når jeg sier jeg skal ha jentekveld hjemme og at vi skal på byen senere. Jeg har aldri vært utro eller gitt han grunn til å bekymre seg for det. Han der i mot, det er jo han som har dretet på draget tidligere. Hvorfor er ikke jeg sjalu lengre ? Og hvorfor har han blitt slik? Han sjekker facebooken min og spør hvem alle guttevennene mine er og vil ikke at jeg skal snakke med andre menn. Er han redd for at jeg skal ta hevn eller noe? Anonym poster: 5bca5acb1dead7826f198b7f1991fde9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Må også legge til at før han reiste var jeg dritdeppa. Jeg trodde jeg kom til å dø uten han omtrent, og hadde veldig seperasjonsangst og var livredd for at han skulle miste følelsene sine for meg. Men jeg klarer meg kjempefint, er sosial og ser veldig lyst på alt. Bekymrer meg rett og slett ikke lengre, og er veldig glad i livet mitt og kjæresten min. Gleder meg som en unge til hver helg når han kommer hjem, å sender mange søte meldinger til han og maser om skype for å vise at jeg bryr meg og tenker på han. Anonym poster: 5bca5acb1dead7826f198b7f1991fde9
RaiChu Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Kjæresten min reiste også i Januar, og jeg følte mye det samme som deg. Jeg var redd jeg skulle gå rett hjem og legge meg ned for å dø, men har klart meg noe bedre enn jeg trodde. Det jeg er mest redd for er at han skal trives for godt der oppe - jeg liker rett og slett ikke at han har det bra der. Han sier at det er her han hører hjemme og det alltid vil være sånn, men det har bare gått tre uker, og etter hvert som tiden går tviler jeg sterkt på at det vil vare.. Hva han egentlig føler aner jeg ikke. Han vet jeg stort sett henger med gutter, og har veldig mye besøk av både det ene og det andre, men han gir ikke egentlig uttrykk for at det plager ham. Selv klarte han å havne på rom sammen med to jenter, og bare 4 stk av 90 var jenter (!!?) Irriterer meg en smule, men satser bare på at dette skal gå bra... Kan egentlig ikke hjelpe deg så mye, men du er iallefall ikke den eneste som sitter igjen alene Virker da som du takler det bra, har mange tunge dager selv og er veldig usikker på fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 På seg selv kjenner man andre. Første jeg tenkte på i alle fall. Det trenger ikke være det som er grunnen, men det kan jo være en forklaring. For min del er et forhold med sjalusi av det kaliberet uansett uaktuelt. Been there, done that. Skjer ikke igjen! Anonym poster: 203134e262571fa7a57c37513953b7c8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Kjæresten min reiste også i Januar, og jeg følte mye det samme som deg. Jeg var redd jeg skulle gå rett hjem og legge meg ned for å dø, men har klart meg noe bedre enn jeg trodde. Det jeg er mest redd for er at han skal trives for godt der oppe - jeg liker rett og slett ikke at han har det bra der. Han sier at det er her han hører hjemme og det alltid vil være sånn, men det har bare gått tre uker, og etter hvert som tiden går tviler jeg sterkt på at det vil vare.. Hva han egentlig føler aner jeg ikke. Han vet jeg stort sett henger med gutter, og har veldig mye besøk av både det ene og det andre, men han gir ikke egentlig uttrykk for at det plager ham. Selv klarte han å havne på rom sammen med to jenter, og bare 4 stk av 90 var jenter (!!?) Irriterer meg en smule, men satser bare på at dette skal gå bra... Kan egentlig ikke hjelpe deg så mye, men du er iallefall ikke den eneste som sitter igjen alene Virker da som du takler det bra, har mange tunge dager selv og er veldig usikker på fremtiden. Forskjellen her er at jeg har ekstremt sterke følelser for han, og gjør ikke noe av lenge om han velger en karriære innen forsvaret. Jeg har lært å akseptere at det er dette han brenner for å trives med. Jeg tror det er grunnen til at jeg har det så bra, fordi jeg har forsonet meg med at der skal han bli, og kanskje fortsette å være - om det blir mer etter førstegangstjenesten, flytter vi sammen til oslo. Vi er begge utrolig forelsket i hverandre og har det himmelsk når han er hjemme på perm. Det er bare den sjalusidelen som har blitt byttet så om på. Før var deg meg, nå er det han. Anonym poster: 5bca5acb1dead7826f198b7f1991fde9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 På seg selv kjenner man andre. Første jeg tenkte på i alle fall. Det trenger ikke være det som er grunnen, men det kan jo være en forklaring. For min del er et forhold med sjalusi av det kaliberet uansett uaktuelt. Been there, done that. Skjer ikke igjen! Anonym poster: 203134e262571fa7a57c37513953b7c8 Har aldri skjønt det ordtaket der.... Anonym poster: 5bca5acb1dead7826f198b7f1991fde9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 La meg gjette. Dere er 16-19 år gamle? Anonym poster: 8bb9663fa7988a39dc2e69ec1cb43125
Steinar40 Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Har aldri skjønt det ordtaket der.... Anonym poster: 5bca5acb1dead7826f198b7f1991fde9 Han har ikke kontrollen over deg. Derfor har han blitt slik.
Gjest Vroom Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Jeg tror alle gjennomgår en periode med sjalusi i et forhold. Det er i hvertfall ikke unormalt. Men så innser man (forhåpentligvis) at en bruker altfor mye energi på å bekymre seg ubegrunnet. Og en blir også tryggere på seg selv og forholdet etterhvert. La han bare være sjalu, gjør det du bruker å gjøre og be han om å slappe av og stole på at du ikke gjør noe som lukter utroskap.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 vi er 20 og 21. Anonym poster: 5bca5acb1dead7826f198b7f1991fde9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå