Villa90 Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har kun tatt noen få tester. De fleste gangene har det ikke vært noen strek i testområdet. Men, igår og idag har jeg hatt 2 svake streker. Vet at det betyr negativ, men siden det er negativt både når det ikke er strek og når det er en svak strek, hva er forskjellen? Betyr svak strek at noe er pågang eller har skjedd, og ingen strek vil si at akkurat nå skjer det ingenting?
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 El testene er vel kun positive når test strek er sterkere enn kontrollstreken?? Jeg tok en for morroskyld i dag, og fikk en svak strek, selv på ikm..
Villa90 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2013 El testene er vel kun positive når test strek er sterkere enn kontrollstreken?? Jeg tok en for morroskyld i dag, og fikk en svak strek, selv på ikm.. Så egentlig kan man få svake streker når som helst i syklusen ? hvorfor skal alt være så innviklet haha
Athene Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Det vanlige er å alltid ha en strek i tillegg til kontrollstreken. Så det betyr egentlig ingenting.
Villa90 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2013 Det vanlige er å alltid ha en strek i tillegg til kontrollstreken. Så det betyr egentlig ingenting. Okei jeg har vell tatt 6 stk nå denne syklusen, hvor 4 av de ikke har hatt noe merkbar strek og 2 har hatt svak strek. Hadde vært veldig greit å funnet EL i denne rare syklusen:p
Gjest jente8923 Skrevet 6. februar 2013 #6 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har en svak strek hver dag hele syklusen. Mer eller mindre svak riktignok, men alltid en strek. For første gang på halvannet år fikk jeg en test med kun en strek og da måtte jeg ta en til for å være sikker.. Kom heldigvis en svak strek. Men ja, den svake streken betyr ingenting. De må være like sterke eller den må være sterkere enn kontrollstreken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå