AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hender det at dere ender opp å ha mer sex med personer som i utgangspunktet kun skulle være et ONS? Dette har nemlig skjedd meg en del ganger nå, og begynner å bli usikker på om han vil mer (som i kjæreste eller fuckfriend) eller om det kun er sex? og hvordan jeg skal oppføre meg? Har både møtt hverandre som edru og i fylla og det er ikke kun sex, vi har også utrolig bra kjemi. Når vi er sammen er han ikke kun intressert i sex. Han prater mye, koser og jeg har til og med fått møtt flere av kompisene hans. Fortell gjerne om lignende hendelser dere har vært i? Noen som eventuelt har noen tips for å få han til å falle for meg? Anonym poster: 901977580797ce6f226fe1604b8846ad 1
Gjest Eeris Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Ja! Vi har vært sammen 1 år og 4 mnd vi møttes på fylla og hadde sex første natten... Det sa bare klikk:)
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Ja, var nettopp i samme situasjon som deg TS. Vi hadde noen kjempefine måneder Dessverre var han ikke klar for forhold, og jeg endte opp såret, men fattet. Anonym poster: 6126eb0c6453ef9b5eb71c91454322b3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Ja! Vi har vært sammen 1 år og 4 mnd vi møttes på fylla og hadde sex første natten... Det sa bare klikk:) Hvordan gikk dere fram da? Begynte dere å date rett etter dere hadde sex første gang, eller var det en periode der du ikke visste om det kun var sex eller noe mer? Anonym poster: 901977580797ce6f226fe1604b8846ad
Inspirato Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Jepp! Jeg og kjæresten har vært sammen i 1,5 år Han tok kontakt to dager etterpå, også begynte vi å henge sammen
Cristella Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Kan absolutt bli til noe mer! Vi holdt mer eller mindre sammen et år, med noen pauser inni mellom. Funket fint så lenge jeg ikke visste hans sanne side. Meen, du må vel bare være deg selv, oppføre deg som du gjør og la ting gå som det går tror jeg. Var i alle fall det jeg gjorde, og så hang vi bare mer og mer sammen..
lighters Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Vårt forhold startet også med en ONS, og vi hadde bra kjemi fra dag 1. Men var en periode jeg var litt usikker fordi jeg ville ikke legge for mye i det siden jeg har blitt såra på den måten før. Men han fortsatte og vise at han var intr og vi møttes fler ganger og bare snakket så ble jeg bare superforelska sånn startet det. Nå er vi samboere og har vært sammen 1,5 Du får være litt tilbakeholden, men vis at du er intr og vær ærlig med hva du vil ha ut av det. Når dere har hengt sammen og dere blir litt kjent så kan dere jo prate litt om det. Lykke til!
Gjest Eeris Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Hvordan gikk dere fram da? Begynte dere å date rett etter dere hadde sex første gang, eller var det en periode der du ikke visste om det kun var sex eller noe mer? Anonym poster: 901977580797ce6f226fe1604b8846ad Vi begynte datingen ganske kjappt. Begge var like keene på hverandre Men han i nviterte meg hjem til seg for film Så tok vi det deretter. Vi hadde ikke sex igjen før 2 uker eller noe
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Jess. Skulle være en ONS. Nå er vi gift og har barn. Så det er absolutt mulig Kjemien bare var der. Vi så film, dro på fester sammen, og reiste. Det tok ikke lang tid før vi følte at dette bare var rett, og at vi passet utrolig godt sammen.
momo Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Jeg endte opp med å gifte meg og få barn, med han som var ment som kun en ONS. Vi er skilt nå da, men varte i 10 år.
PanLi Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Go you!! Det kan det så absolutt! Jeg har hatt to forhold som startet med ONS - et på ca et år, og et samboerskap på 8 år. Når en er intime over tid, blir kjent med hverandre og har det fint sammen, så er det ikke lenger "bare sex". Da blir en ordentlig glad i hverandre, er min erfaring! Men det kommer jo an på hva dere begge vil! Jeg har hatt en ONS som ble til en langvarig av-og-på udefinert relasjon som strakk seg over ett år, der vi til slutt avbrøt fordi vi ville ulike ting... Han er min eneste "bom" - men like fullt en fulltreffer sånn kjemimessig...
Gjest Gutt20aarene Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Men hvordan blir første møte/date etter ONS? Var på en date hos henne i går etter etter helgen (vi sendte mange meldinger inntil da), God stemning, men vi gjorde ikke noe annet enn å klemme hei/ha det. Det ble ingen setting hvor det var naturlig å sitte inntil hverandre, noe hun kunne endret på. Vi gikk for øvrig ikke "all the way" på ONSen da hun plutselig ville vente (hun var klar for å si det slik..) og nevnte dagen derpå mens vi fortsatt lå inntil hverandre at hun var glad vi ikke hadde sex. Usikker på hvor jeg står nå..
Alice123 Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 For rundt fem år siden hadde jeg en megateit fylleONS. I dag er vi gift, med hus og bikkje og boliglån til pipa 1
Gjest Filifjong Skrevet 5. februar 2013 #14 Skrevet 5. februar 2013 (endret) Min bestevenninne hadde et ONS for 2-3 år siden og til sommeren skal de gifte seg! Så ja, det er fullt mulig! (Men jeg ville aldri hatt et ONS fordi det "kan hende" vi blir forelska...") Endret 5. februar 2013 av Filifjong
Alice123 Skrevet 10. februar 2013 #15 Skrevet 10. februar 2013 Jeg vet også om et annet par som møttes på by'n. I dag - 12 år etter - har de to unger, hus og eksteskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå