AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Var ei jente jeg rotet med i ca. 1 mndr, vi hadde 4-5 dates(middag, film, kos) og alt gikk bra. Problemet var at jeg bodde utenbys, så ting døde selvsagt ut etter jeg hadde reist. Tok kontakt med henne på face et par mnd senere når jeg var hjemme. Skrev over litt med hverandre, men det virket ikke som om hun var noe interessert, så jeg droppet det. Et par mnd senere igjen så møtte jeg henne ute...hilste fort på henne, og gikk videre til kompisene. Bare for å være høflig. Dagen etterpå finner jeg ut at hun har slettet OG blokkert meg på facebook, hva faen? Vell, bryr meg ikke så mye om slikt, men kan ikke komme på en legitim grunn til det. Skriver oppdateringer under 10 ganger i året på FB, hun hadde rimelig stor venneliste, skulle stort sett tro at jeg forsvant i massen. Så, hvorfor har du sletta og/eller blokkert noen på FB? Utenom spamming da. Anonym poster: 6f87473406a45ab54d22c457526c6167
Emas Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Eg slettar alle som eg ikkje har interesse av å sjå kva driv på med, og som eg ikkje synest er nødvendig at ser mine innlegg. Spammarar går slettar eg sjeldan..
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Blokkert hun som lå med kjæresten min bak min rygg, var aldri venn med henne, men ønsker å slippe å se ting hun har kommentert, bilder hun er tagget i osv. derfor har jeg blokkert henne. Ønsker egentlig at hun ikke eksisterte. Anonym poster: a998433b544208ed1f0d6b9729cd3e84 1
Sirah Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Blokkert hun som lå med kjæresten min bak min rygg, var aldri venn med henne, men ønsker å slippe å se ting hun har kommentert, bilder hun er tagget i osv. derfor har jeg blokkert henne. Ønsker egentlig at hun ikke eksisterte. Anonym poster: a998433b544208ed1f0d6b9729cd3e84 Jeg har blokkert en jente av samme grund. Har også blokkert et par stakkarslige menn som ikke tar nei for et nei men fortsetter å stalke... 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Har slettet flere som jeg ikke har noen kontakt med lenger (ca 150-200 stk) og blokkert én. Han jeg blokkerte var en skikkelig stalker som sendte meg de sykeste kjærlighetsbrevene hvor han planla fremtiden vår etter en kopp kaffe. Anonym poster: 6b7a65be5ea3ad9cfbf8e51a2f9454c8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Har blokka kjæresten til hun som jeg stalket. Jeg fikk besøksforbud og hun blokker meg enda etter ett år. Hun hadde ikke kjæreste da jeg oppsøkte henne. Anonym poster: e628aaa16255c61d447e941b63e087fe 2
cppdude Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Tror jeg aldri har slettet noen, med untak av de mest spammete (20 tull-oppdateringer daglig, osv... ) men det er så sjeldent at jeg ikke husker den siste. Nå skal deg også sies at jeg så og si aldri har lagt noen til, 9 av 10 ganger er det andre som har sendt meg forespørsel, og skal innrømme at det er litt pussig når folk legger deg til, for så å slette deg (spesielt når man selv er minimalt aktiv.) På grensen til sosialt rar oppførsel. Men kan jo hende det er noen som får "kick" av det? Ikke vet jeg 1
funfacts Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Slettet og blokkerte en som alltid sendte meg melding og aldri tok nei for ett nei. Har også blokkert en jeg var kjempe forelsket i, men som ikke var det i meg. Orket ikke å se på nye bilder, oppdaterer og hvor forelsket han var i sin nye kjæreste. 1
Djungelvrål Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Blokkerte en jeg styra med som dreiv å sendte meg meldinger selv om han da hadde giftet seg i kona hadde fått barn, samme fyren opplevde selv at sin forrige kone var notorisk utro.
lottelotti Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Var ei jente jeg rotet med i ca. 1 mndr, vi hadde 4-5 dates(middag, film, kos) og alt gikk bra. Problemet var at jeg bodde utenbys, så ting døde selvsagt ut etter jeg hadde reist. Tok kontakt med henne på face et par mnd senere når jeg var hjemme. Skrev over litt med hverandre, men det virket ikke som om hun var noe interessert, så jeg droppet det. Et par mnd senere igjen så møtte jeg henne ute...hilste fort på henne, og gikk videre til kompisene. Bare for å være høflig. Dagen etterpå finner jeg ut at hun har slettet OG blokkert meg på facebook, hva faen? Vell, bryr meg ikke så mye om slikt, men kan ikke komme på en legitim grunn til det. Skriver oppdateringer under 10 ganger i året på FB, hun hadde rimelig stor venneliste, skulle stort sett tro at jeg forsvant i massen. Så, hvorfor har du sletta og/eller blokkert noen på FB? Utenom spamming da. Anonym poster: 6f87473406a45ab54d22c457526c6167 Jeg ser egentlig for meg at denne jenta var en drama-queen. Som sikkert snakket om deg til venninnene sine, og påstår at du "ikke klarer og glemme henne, og at du ikke skjønner at det er over". Min mening, isåfall.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Blokkerte en som stalket meg. Blokkerte også ei som plaget meg veldig mye. Har og blokkert noen som har vært forelsket i meg og skrevet meldinger mange ganger om dagen til meg. Ble litt plagsomt da jeg hadde sagt fra om at jeg ikke var interessert. Kommer ikke på flere i farten. Anonym poster: 3d8964907b3c26a15c637834bb594c77 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Har blokkert en som stalka meg, og en som stalker en i familien. Jeg har ikke hele verden som venner på face, så jeg har sjelden behov for å slette noen. De jeg har sletta er enten folk jeg ikke kjenner men som har blitt lagt til av en eller annen grunn, eller venners ekser som jeg ikke lenger har kontakt med. Anonym poster: 189724dfc829edd9514a7604d29ba04b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #13 Skrevet 5. februar 2013 Har blokkert en tidligere kollega og ungene hennes. Ca. et halvt år etter at hun sluttet, begynte hun (og ungene hennes) å sende venneforespørsler til alle ansatte på fb. Da hadde hun blitt sagt opp i den nye jobben sin og ville sjekke om det var mulig å komme tilbake som vikar e. l. Ringte sjefen hvis noen var syke og tilbød seg å komme. Så vi fikk beskjed av sjefen om at vi enten måtte blokkere henne (og resten av familien hennes) eller ikke nevne noe som kunne tolkes som sykdom på fb. Anonym poster: f1058debfa5cf2d19c98b0227734e710 1
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2013 #14 Skrevet 5. februar 2013 Var ei jente jeg rotet med i ca. 1 mndr, vi hadde 4-5 dates(middag, film, kos) og alt gikk bra. Problemet var at jeg bodde utenbys, så ting døde selvsagt ut etter jeg hadde reist. Tok kontakt med henne på face et par mnd senere når jeg var hjemme. Skrev over litt med hverandre, men det virket ikke som om hun var noe interessert, så jeg droppet det. Et par mnd senere igjen så møtte jeg henne ute...hilste fort på henne, og gikk videre til kompisene. Bare for å være høflig. Dagen etterpå finner jeg ut at hun har slettet OG blokkert meg på facebook, hva faen? Vell, bryr meg ikke så mye om slikt, men kan ikke komme på en legitim grunn til det. Skriver oppdateringer under 10 ganger i året på FB, hun hadde rimelig stor venneliste, skulle stort sett tro at jeg forsvant i massen. Så, hvorfor har du sletta og/eller blokkert noen på FB? Utenom spamming da. Anonym poster: 6f87473406a45ab54d22c457526c6167 samme skjedde med meg gitt, så er ikke bvare jenter som gjør slikt no
Gjest Spiderpig Skrevet 5. februar 2013 #15 Skrevet 5. februar 2013 Ja jeg blokkerte en tidligere kamerat. Fyren hadde helt idiotiske meninger angående katter og kastrering og jeg diskuterte meg blå med han flere ganger. Til slutt ble jeg ble så forbannet hver gang jeg så navnet hans så jeg slettet og blokkerte han så jeg slipper han noe mer. Er egentlig glad for det, fyren er like tett i pappen enda.
Musken Skrevet 5. februar 2013 #16 Skrevet 5. februar 2013 Møtte sist sommer en ung mann som jeg hang med noen ganger, men så dret jeg meg så siiiinnsykt ut foran han. Noen dager senere ser jeg han har sendt meg venneforespørsek på facebook, og da blokkerte jeg han slik at han ikke kan søke opp profilen min osv. Rett og slett av den simple grunn av jeg var skikkelig flau! Huff
kulu-kulu Skrevet 5. februar 2013 #17 Skrevet 5. februar 2013 Jeg blokkerte min daverende svigermor. Hun kommenterte absolutt alt jeg la ut , delte noen av bildene jeg la ut o.l Ingenting gikk henne forbi , og jeg irriterte meg grønn , men syntes det ville vert ekkelt å slette henne. Hun spurte min daverende samboer om det var noe galt med facebooken min.. Fikk dårlig samvittighet til slutt , og tok bort blokkeringen. Sjeldent hun kommenterte noe etter dette
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2013 #18 Skrevet 5. februar 2013 jeg har sletta noen men aldri blokkert
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. februar 2013 #19 Skrevet 5. februar 2013 Ja. 1. Ei venninne "gjorde det slutt" med en hun hadde holdt med på i en måneds tid. Han sendte en milelang post til meg på facebook om at jeg måtte overtale henne til å snakke med han igjen. Den var full av kjærlighetserklæringer og hele pakka. Da jeg sa at jeg ikke får gjort noe med det, fortsatte han bare å skrive. 2. Jeg og ei venninne var i sverige. En fyr hang seg opp i venninna mi og spurte etter telefonnummeret hennes. Og vips hadde han både funnet henne og meg på facebook. Venninna mi sluttet å svare han fordi han maste så veldig. Da begynte han å mase på meg. Hver dag sendte han post til meg, så jeg puttet han også på block lista. 3. En kompis av xen skjelte meg ut etter for noe jeg ikke hadde gjort og det visste han selv fikk jeg vite et par uker etterpå. Han brukte meg bare som hakkepinne.
Gjest Adera Skrevet 5. februar 2013 #20 Skrevet 5. februar 2013 Eg har blokkert mange forskjellige personer, av forskjellige grunner. Har blokkert ein som spammet meg ned med venneforespørsler, eg fikk sikkert nærmere tjue-tretti stk på under ei uke (han gikk altså inn på profilen min for å sjekke om eg hadde takket nei). Vi hadde vært noe som kanskje kan betegnes som bekjente ein gang for leeeenge siden, vi var ikkje venner, vi snakket ikkje sammen og hadde heller ikkje snakket sammen på årevis, vi var på samme kurs i regi av nav (men vi snakket ikkje sammen der heller) og eg fikk til slutt ein pm av vedkommende der han lurte på om eg ikkje bare kunne akseptere forespørselen, han lovte å ikkje skrive noe på statusene mine eller veggen min eller bildene mine. Med andre ord; han ville bare stalke meg og livet mitt - nei takk. Eg har blokkert folk eg misliker/hater trynet på, fordi eg ikkje vil se noe fra de, noensinne. Eg har blokkert ein admin av ei gruppe eg er medlem i, kun fordi eg blei så drittlei av å se vedkommende i toppen av den gruppa (fleire festede innlegg). Eg har blokkert folk som spammer i grupper eg er medlem i. Eg har blokkert 2-3 kvinnfolk som har sagt de skal kjøpe noe eg har forsøkt å selge i ei av salgsgruppene på FB og som deretter bare har blitt stille og ikkje gadd å svare på henvendelser og spørsmål om de faktisk ville kjøpe tingen eller ikkje (til tross for at de har vært på FB, neste gang skal eg rapportere de til admin i gruppa, useriøse kjøpere fortjener å få ein smekk). Og eg har slettet fleire personer, av forskjellige årsaker. Eg har slettet folk eg egentlig ikkje er venn med. Eg har slettet folk eg gikk på skule med for mange år siden, eg snakket aldri med de likevel og vi var vel egentlig ikkje venner når vi gikk på skulen heller. Eg har slettet folk etter krangling/uvennskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå