Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

I slutten av November meldte jeg meg inn i Vevay... Å det gikk nå lang tid uten at jeg hørte noen ting, så jeg tenkte at slippen sikkert hadde "forsvunnet" i posten, så jeg tenkte ikke noe mer på det...

MEN idag, 4måneder etter at jeg sendte slippen så fikk jeg velkomst pakken.

En smule lang tid å bruke på å sende en pakke!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært medlem av Vevay, et år eller to, husker ikke helt hvor lenge (meldte meg ut sommeren som var). Det tok laaang tid før jeg fikk min første velkomstpakke!

Men jeg kan fortelle min erfaring av Vevay: Når man får disse pakkene, så får man sjeldent alt sammen som er presentert, fordi de ofte er "utsolgt" eller lignende. Pluss at jeg fikk f.eks 3-4 flasker av den samme body-lotion'en, som erstatning for den tingen som egentlig skulle vært med. Samme med overraskelses-pakkene, du fikk alt du hadde fått fra før av! men produktene er ikke så verst, men jeg var ikke helt fornøyd med pakkene, derfor jeg sluttet - var lei av at jeg fikk nesten det samme hver eneste gang, og det kostet jo penger også. Man trenger jo ikke 2-3 av det samme produktet hvis du ikke er en kjempe-storforbruker! Jeg fikk heller ikke den velkomstpakken som jeg var blitt lovet, all sminken osv.

Pakkene blir også sendt fra sverige, hvis jeg ikke husker feil...derfor den lange ventetiden. men det gikk greit å melde seg ut ihvertfall! tok en tlf jeg, og på 2 min så var det gjort ;)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Min var sendt fra USA... :o

Jeg fikk alt som jeg skulle få i velkomstpakken min...

Visst det blir som med deg, at jeg får så å si samme sminken flere ganger, da gidder ikke jeg heller....

Bruker sminke vær dag, så det er greit at jeg får det litt billigere.....

Skrevet

Fra usa? Oi!! det var langt det...

Kan hende Vevay har bedret seg det siste halvåret da, det med at man får det samme flere/mange ganger i løpet av medlemstiden :)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Kansje det.... Får nå se hvordan det er....

Skrevet

Jeg meldte meg ut av Vevay ifjor sommer. Opplevde å få samme tingene flere ganger jeg også, og det var jeg ikke interessert i. Pluss at den pakken jeg gledet meg mest til (m/solpudder, duo lipgloss, sminkekost mm), den fikk jeg ikke fordi den var utsolgt, istedenfor fikk jeg enda mer jeg ikke trengte. Da gadd jeg ikke mer. :-?

• 13 år senere...
Skrevet

Noen som er medlem av Vevay nå? Er det like jalla som i 1995? 

Anonymkode: b9942...fe8

Skrevet

Husker jeg var medlem av Aimee og Fleur deSante 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...