Gjest Anarkist Skrevet 26. juni 2014 #41 Skrevet 26. juni 2014 Kun pikk som er omkjært, er kvalifisert som STOR PIKK.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #42 Skrevet 26. juni 2014 Hvis den ikke fylte deg opp, hvordan kunne du være trang da? De på 10-11 cm får meg til å føle meg fylt som bare det. Blir de for store blir det bare ondt og det liker jeg ikke.. Men finnes noen som passer for alle heldigvis. 14-15 cm bunner meg, så noe mere enn det er bare bortkastet for min del. Er ikke dyp og trang så da passer mindre best for meg:)Anonymous poster hash: 859d1...02c Ikke tykkelsen det går på. Er lengden som får meg fylt opp. Forstod du ikke det jeg skrev? Jeg får ikke vondt av å bli bunnet, det er tvert imot veldig godt. Å tøye "veggen" der det bunner er kjempedeilig. Men da holder det ikke med en kort penis, den må være lang. Men den kan godt være tynn. Anonymous poster hash: efc35...671
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #43 Skrevet 26. juni 2014 Ikke tykkelsen det går på. Er lengden som får meg fylt opp. Forstod du ikke det jeg skrev? Jeg får ikke vondt av å bli bunnet, det er tvert imot veldig godt. Å tøye "veggen" der det bunner er kjempedeilig. Men da holder det ikke med en kort penis, den må være lang. Men den kan godt være tynn. Anonymous poster hash: efc35...671 Okei da skjønner jeg bedre. Er litt kjipt å ikke kunne date gutter som har store. Han jeg var med som hadde 19-20 cm fant ut at det ikke fungerte siden det bare ble ondt for meg. Skulle ønske jeg ikke fikk så ondt av å bli bunnet. Blir den over 15 cm så blir det bare å passe på at det ikke skal bli ondt, så derfor mindre passer bedre.Anonymous poster hash: 859d1...02c
Gjest HarryDotter Skrevet 26. juni 2014 #44 Skrevet 26. juni 2014 Hvis den ikke fylte deg opp, hvordan kunne du være trang da? De på 10-11 cm får meg til å føle meg fylt som bare det. Blir de for store blir det bare ondt og det liker jeg ikke.. Men finnes noen som passer for alle heldigvis. 14-15 cm bunner meg, så noe mere enn det er bare bortkastet for min del. Er ikke dyp og trang så da passer mindre best for meg:)Anonymous poster hash: 859d1...02c Gjennomsnittlig vagina dybde er mellom 7-10cm. Det er dokumentert. Ja den er strekkbar selvfølgelig, men å si at man bare MÅ ha en pikk på 17-20cm for å kunne bli bunnet er bare tøv og vås fra ende til annen. Det du beskriver på deg selv her er helt 100% normalt. At noen damer påstår de trenger mer enn det er bare mentalt.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #45 Skrevet 26. juni 2014 Gjennomsnittlig vagina dybde er mellom 7-10cm. Det er dokumentert. Ja den er strekkbar selvfølgelig, men å si at man bare MÅ ha en pikk på 17-20cm for å kunne bli bunnet er bare tøv og vås fra ende til annen. Det du beskriver på deg selv her er helt 100% normalt. At noen damer påstår de trenger mer enn det er bare mentalt. Den er veldig føyelig. Det kommer barn ut av der. Tro meg. Det er mange som trenger så langt for å føle seg tilstrekkelig fylt opp. Anonymous poster hash: efc35...671 2
Gjest HarryDotter Skrevet 26. juni 2014 #46 Skrevet 26. juni 2014 Den er veldig føyelig. Det kommer barn ut av der. Tro meg. Det er mange som trenger så langt for å føle seg tilstrekkelig fylt opp.Anonymous poster hash: efc35...671 I know Jeg vet godt den er beregnet for store ting....men sånn rent teknisk og anatomisk, er den faktisk på de centimeterne i vanlig tilstand...det vil da si at en penis på 10-12-15cm vil fint kunne komme helt i bunn på en normal dame i en bra stilling, hvor han kommer lett til og ikke rumpeballer og annet hindrer. Men kommer det da en penis på 20cm vil den også kunne få plass...da strekker jo vagina seg og tilpasser seg det som kommer inn.... Det vil jo da ikke si at en mindre penis ikke vil fylle henne opp ikke sant? Begge størrelser vil fylle opp og begge vil gi friksjon. Størrelse er en veldig mental greie...selv om mange av damene ikke vil innrømme det
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #47 Skrevet 26. juni 2014 Kjæresten min er 19 cm. Og den er MYE bedre enn andre jeg har prøvd som bare er 13-15 cm.Anonymous poster hash: 08cb4...b32 1
lillbilly Skrevet 26. juni 2014 #48 Skrevet 26. juni 2014 (endret) I know Jeg vet godt den er beregnet for store ting....men sånn rent teknisk og anatomisk, er den faktisk på de centimeterne i vanlig tilstand...det vil da si at en penis på 10-12-15cm vil fint kunne komme helt i bunn på en normal dame i en bra stilling, hvor han kommer lett til og ikke rumpeballer og annet hindrer. Men kommer det da en penis på 20cm vil den også kunne få plass...da strekker jo vagina seg og tilpasser seg det som kommer inn.... Det vil jo da ikke si at en mindre penis ikke vil fylle henne opp ikke sant? Begge størrelser vil fylle opp og begge vil gi friksjon. Størrelse er en veldig mental greie...selv om mange av damene ikke vil innrømme det Altså, det høres ut på noen som om ungene bare plutselig popper ut. Og ja, jeg vet det kan skje! Men likevel, når en unge skal ut så har det vært en langvarig prosess med frigjøring av hormoner, bekkenløsning, rier osv. Å bruke " unger kommer ut der, så ikke vær så dust å si at jeg ikke trenger en stooor kuk som fyller meg" argumentet blir så useriøst som det overhodet er mulig å få til! Om jeg går på byen, hooker om med John holmes og tar han med hjem så vil han være for stor, selv om jeg har presset ut 4 stk, om enn ikke samtidig! Jeg syns det gjør vondt å bli bunnet og føler meg mer enn nok "fylt" med en helt normal størrelse. Ikke at jeg noen gang har giddet å måle, men jeg kjenner jo når det gjør vondt! Edit: nei Harry, skjeden strekker seg minimalt i lengden! Selv ikke ved en fødsel. Det er ikke slik at den strekker seg til å kunne få plass til en lang penis uansett hva enkelte måtte tro! Hadde en gjort det hadde en dyttet innvollene (livmoren) ca 8 cm oppover. Lite sannsynlig, eller hva? Endret 26. juni 2014 av lillbilly
Gjest HarryDotter Skrevet 26. juni 2014 #49 Skrevet 26. juni 2014 Altså, det høres ut på noen som om ungene bare plutselig popper ut. Og ja, jeg vet det kan skje! Men likevel, når en unge skal ut så har det vært en langvarig prosess med frigjøring av hormoner, bekkenløsning, rier osv. Å bruke " unger kommer ut der, så ikke vær så dust å si at jeg ikke trenger en stooor kuk som fyller meg" argumentet blir så useriøst som det overhodet er mulig å få til! Om jeg går på byen, hooker om med John holmes og tar han med hjem så vil han være for stor, selv om jeg har presset ut 4 stk, om enn ikke samtidig! Jeg syns det gjør vondt å bli bunnet og føler meg mer enn nok "fylt" med en helt normal størrelse. Ikke at jeg noen gang har giddet å måle, men jeg kjenner jo når det gjør vondt! Er dette jeg argumenterer for Vi snakker normal vagina i normal "pulbar" (unnskyld igjen damer ;() stand her....den klarer seg fint med 12-15cm. 1
Hu i Svingen Skrevet 26. juni 2014 #50 Skrevet 26. juni 2014 Som en passe familieporsjon med spaghetti. Maa ligge godt i haanden.
Hu i Svingen Skrevet 26. juni 2014 #51 Skrevet 26. juni 2014 http://www.side3.no/dittsexliv/sa-viktig-er-penisstrrelsen-for-et-one-night-stand/8453879.html
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #52 Skrevet 27. juni 2014 Gjennomsnittlig vagina dybde er mellom 7-10cm. Det er dokumentert. Ja den er strekkbar selvfølgelig, men å si at man bare MÅ ha en pikk på 17-20cm for å kunne bli bunnet er bare tøv og vås fra ende til annen. Det du beskriver på deg selv her er helt 100% normalt. At noen damer påstår de trenger mer enn det er bare mentalt. Ja er bare noe enkelte har oppi hodet sitt. De som ikke klarer å bli tilfredsstilt av en normal penis, det vil si 10-18 cm har et problem som er mere psykisk enn fysisk.Anonymous poster hash: 859d1...02c
SardintrollReturns Skrevet 27. juni 2014 #53 Skrevet 27. juni 2014 Når den passerer 18 cm, anser jeg den som stor. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #54 Skrevet 27. juni 2014 Når den passerer 18 cm, anser jeg den som stor. Er umulig å si hva som er stort for "alle" Her varierer det så mye utifra jenta, at noen syns 15 cm er for stort, mens andre må ha balltrepikker. Er jo mange her inne som har sagt at over 15 cm blir for stort, så er nok veldig individuelt.. Alt som er over det normale altså 14-15 cm kan man si er stort, siden det er over normalen. Anonymous poster hash: 859d1...02c 1
SardintrollReturns Skrevet 27. juni 2014 #55 Skrevet 27. juni 2014 Er umulig å si hva som er stort for "alle" Her varierer det så mye utifra jenta, at noen syns 15 cm er for stort, mens andre må ha balltrepikker. Er jo mange her inne som har sagt at over 15 cm blir for stort, så er nok veldig individuelt.. Alt som er over det normale altså 14-15 cm kan man si er stort, siden det er over normalen. Anonymous poster hash: 859d1...02c Sant, det. Det er naturligvis avhengig av personlige preferanser.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #56 Skrevet 27. juni 2014 Jeg forventer at mannen er minst 20cm lang. Min samboer er 22cm lang. Alt over 25cm er stort. Omkretsen bør minst være 14-15 cm. En samboer som er 22 cm lang er sikkert enkel å rydde bort. Anonymous poster hash: b19c6...113 1
Chevelle Skrevet 27. juni 2014 #57 Skrevet 27. juni 2014 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor bitterpikker flokker seg som bier rundt honning når det snakkes om penisstr. Nå heter denne tråden #Hva kvalifiseres til stor pikk, da er det jo nettopp det folk svarer på, hva de synes er stor pikk. Så kommer dere å hyler og skriker om at kjerringer vil ha så svære kuker? Styr nå for svarte unna en tråd som dette da. Endret 27. juni 2014 av Chevelle 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #58 Skrevet 28. juni 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor bitterpikker flokker seg som bier rundt honning når det snakkes om penisstr. Nå heter denne tråden #Hva kvalifiseres til stor pikk, da er det jo nettopp det folk svarer på, hva de synes er stor pikk. Så kommer dere å hyler og skriker om at kjerringer vil ha så svære kuker? Styr nå for svarte unna en tråd som dette da. Kanskje det er du som er bitterfitte? Tenkt på det?Anonymous poster hash: 859d1...02c 1
Hunmedham Skrevet 29. juni 2014 #59 Skrevet 29. juni 2014 Hehe, de som vil sette denne disnusjonen i perspektiv kan jo google "xl cock tumblr" )
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #60 Skrevet 29. juni 2014 Alt under 25 cm er uakseptabelt! Typen min sin kuk er 27 cm lang og omkretsen er 16 cm. Digg for min trange mus. Anonymous poster hash: 5cc19...6c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå