Gå til innhold

Girl it medlem - Gratis velkomstgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte girl it abbonomang til mine to yngre kusiner. Var faktisk overrasket over at pakkene inneholdt så mye som de gjorde.

FIkk først en forsending med blader, bok, liten rettetang og mer stæsj, så en forsendelse med et sminkeskrin.

Betalte bare 35 kroner i porto per pakke.

Ganske genialt så ønsker å dele det med dere:) Alt som mer eller mindre er gratis er mer enn pluss i min lommebok:)))

http://www.girlitmedlem.no/sf/bli_medlem/180991?gclid=COuV9obWn7UCFeR4cAodziEAgg

link for å melde seg inn å få gaven

Anonym poster: 662ae5280685383fbfde0d15d7177b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søppel kan jeg da hente gratis på fyllinga om jeg skulle ønske det.

Forøvrig er sminken stappet full av tungmetaller, og både du og dine kusiner kommer snart til å få kviser på størrelse med golfballer samt smertefullt utslett.

Anonym poster: 377c8fb5b86600a8669c239185466924

• Liker 3
Skrevet

Hehe, uff så negativ då!! ;)

Eg har bestilt 3 sånne pakkar eg og til jentene mine, og dei gleeer seg sånn til å få dei i posten :)

Kan anbefale dei, for fekk ein liknande til eldste jenta for eit års tid sidan, medan mellomste då fekk Pennyklubb-velkomstpakken. Geniale greier, og berre å melde rett ut igjen etterpå!

Ingen har fått utslett av sminken, og der var både mp3 spelar, gode bøker, plakatar og likande som jentene satte stor pris på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...