Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha slått opp med kjæresten(han tok det veldig tungt), så har han forandret seg helt. Han er nesten ikke til å kjenne igjen. Personligheten, kroppspråket og måten han prater på er helt annerledes enn når vi var sammen for 1,5 år siden. Det er nesten sånn at jeg har blitt forelsket i han på nytt. Når vi var sammen så var han ikke så særlig pratsom, klesstilen hans var til å spy av, hadde enkelte uvaner som jeg ikke likte og var generelt den sjenerte gutten.

Så har han lurt eller bare brukt meg? Vi er i 20-årene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han har gjort det for å få deg tilbake? Du sier jo at du liker det..

Anonym poster: 6f69aaa9c1700a116950dc96bdf7ef94

• Liker 2
Skrevet

eh? hvordan mener du han har lurt deg? ved å få "makeover" etter å ha blitt dumpet?

dakkars deg a,skulle ikke vært lov ;/

Anonym poster: 473de8553d8e1a06b02e802679cc46d1

• Liker 7
Skrevet

Ser ikke helt hvordan han skal ha lurt deg? Folk kan jo forandre seg :klo:

• Liker 2
Skrevet

Han er nok bare forandret seg. Dere er unge, ikke så uvanlig å utvikle seg da.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dette er kanskje den merkeligste overtenkinga jeg har sett av de jenter har skrevet på dette forumet. Hvorfor i alle dager skulle han late som om han var en sjenert dårlig kledd fyr som har lagt til seg uvaner kun for å plage deg? Hvor er logikken?

Du dumpa han - han innså at han kanskje ikke var den beste catchen der ute - han har gjort noe for å forandre seg.

Endret av Singha
  • Liker 4
Skrevet

Problemet er bare at jeg blir litt sjalu. Han var ikke den personen før han flyttet til storbyen rett etter at jeg gjorde det slutt. Og nå virker det som om jeg bare er en helt vanlig person for ham, at jeg er luft., som om ikke de 3 årene vi var sammen, betydde noe. Jeg har jo den siste uken flørtet med han for å se om han hadde noe følelser for meg. men han virker helt totalt likegyldig og uinteressert i meg. Han må jo ha noen følelser for meg med tanke på det var jeg som gjorde det slutt eller i det hele tatt noe gnist.

Skrevet

Problemet er bare at jeg blir litt sjalu. Han var ikke den personen før han flyttet til storbyen rett etter at jeg gjorde det slutt. Og nå virker det som om jeg bare er en helt vanlig person for ham, at jeg er luft., som om ikke de 3 årene vi var sammen, betydde noe. Jeg har jo den siste uken flørtet med han for å se om han hadde noe følelser for meg. men han virker helt totalt likegyldig og uinteressert i meg. Han må jo ha noen følelser for meg med tanke på det var jeg som gjorde det slutt eller i det hele tatt noe gnist.

Ego.

Anonym poster: 473de8553d8e1a06b02e802679cc46d1

• Liker 5
Skrevet

Han må ikke det, han kan ha kommet seg videre..

• Liker 7
Skrevet

Du dumpa han. Han har kommet seg videre og tydeligvis blitt en bedre person i den prosessen. Get over it.

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske standard for jenter å kjøre full make-over etter å ha blitt dumpet, gutter har jo all rett til å gjøre det samme. Du høres en smule overfladisk ut, burde satt pris på det du hadde, SÅ forandret kan han ikke ha blitt.

• Liker 1
Skrevet

Makan til egoisme. Han har kommet videre, fant kanskje ut at han ville ha forandring, for alt du vet så kan han ha fått det så mye bedre uten deg og forandret seg deretter.

Du kan ikke sitte og mene at han skal ha det vondt fordi du slo opp, også å si at ettersom du flørter så MÅ han jo gi etter! La nå gutten slippe, han fikk det bedre uten deg, kom over det og la han slippe.

Skrevet

Så fort han er tilbake i et forhold så blir han den "gode gamle" igjen.

Ingen grunn til å tvile på det ;)

Skrevet

Syntes bare det høres ut som en som har prøvd å ta tak i livet sitt, og bli en person han trives med. Kanskje han trengte å bli litt mer selvstendig for å finne ut av seg selv..

• Liker 1
Skrevet

Trodde, eller håpet du, at han skulle sitte å sørge og visne hen etter at du dumpet han? Om han ikke hadde blitt så forandret så hadde du vel ikke hatt disse tankene, men vært mer fornøyd? Dette henger jo ikke på greip i det hele tatt. Fyren har kommet seg videre og utviklet seg. Det bør du prøve på også.

Skrevet

Etter å ha slått opp med kjæresten(han tok det veldig tungt), så har han forandret seg helt. Han er nesten ikke til å kjenne igjen. Personligheten, kroppspråket og måten han prater på er helt annerledes enn når vi var sammen for 1,5 år siden. Det er nesten sånn at jeg har blitt forelsket i han på nytt. Når vi var sammen så var han ikke så særlig pratsom, klesstilen hans var til å spy av, hadde enkelte uvaner som jeg ikke likte og var generelt den sjenerte gutten.

Så har han lurt eller bare brukt meg? Vi er i 20-årene.

Nekter jeg å tro. Du må være ca 14 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...