Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen steder i bergen sentrum som selger Jane Iredale? Jeg leter spesielt etter bb-kremen. Når den er så dyr har jeg ikke lyst til å kjøpe uten å ha testet først.

Anonym poster: a6479e3bf2b548accac81289b524e5a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Iredale sin BB krem. Og det er den beste jeg har hatt. Ring til Tekon a/s og spør etter forhandlere i Bergen. Du finner nummeret deres på tekon.no

Skrevet

Jeg bruker Iredale sin BB krem. Og det er den beste jeg har hatt. Ring til Tekon a/s og spør etter forhandlere i Bergen. Du finner nummeret deres på tekon.no

Takk :)

Skrevet

...og del svaret du får her, er du snill ;) Har selv vanskelig for å finne rett farge, så har ikke våget bestille på nett.

Anonym poster: 547455c444293dd11571c19e5bf0bfd6

Gjest BabyBlue
Skrevet

Vet de selger det på kvadrat i Sandnes i hvert fall (Stavanger). Makeup art eller noe... men det er dyrt. Kjøp det heller på feelunique, der får du toll og moms tilbakebetalt i hvert fall.

Skrevet
...og del svaret du får her, er du snill ;) Har selv vanskelig for å finne rett farge, så har ikke våget bestille på nett. Anonym poster: 547455c444293dd11571c19e5bf0bfd6

Jepp, skal det. Telefonen min er ødelagt for øyeblikket, men jeg sendte mail til de istedet. Så jeg skriver inn her når de har svart :)

Vet de selger det på kvadrat i Sandnes i hvert fall (Stavanger). Makeup art eller noe... men det er dyrt. Kjøp det heller på feelunique, der får du toll og moms tilbakebetalt i hvert fall.

Jeg har ikke tenkt til å kjøpe det i butikk, jeg vil bare få en tester før jeg handler på nett. Det er så kjedelig å kjøpe noe så dyrt også ende opp med helt feil farge eller et produkt som ikke passer huden min i det hele tatt ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sånn ja :) Men da kan du kanskje ringe til makeup art eller en annen butikk i Norge og spørre om de kan sende deg noen prøver...? Kan være verdt et forsøk.

Skrevet

Sånn ja :) Men da kan du kanskje ringe til makeup art eller en annen butikk i Norge og spørre om de kan sende deg noen prøver...? Kan være verdt et forsøk.

Det var en god ide :) Hvis jeg får til svar at det ikke er noen i bergen som selger de skal jeg absolutt prøve å få tilsendt noen prøver.

Skrevet

Jeg fikk svar fra tekon nå:

Vi har dessverre ikke noen utsalgssteder midt i Bergen, de nærmeste er

Paradis spa Tjernveien 30, Paradis Sportssenter, 5232 Paradis

Helsekroken Kvernhushaugane 6, Knarvik senter, 5914 Isdalstø

Flere utsalgsteder finner du her http://www.janeiredale.no/?32,catcontent/10/7693

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...