Gå til innhold

Hvorfor var kjæresten din irritert på deg sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte en sånn tråd kunne bli litt morsom.

Jeg dusja i en time og brukte alt varmtvannet :sjenert:

Anonym poster: cd27056b34edba1f290262f1fdca70d7

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røykte hasj.

Anonym poster: 3e1c800490f09502a93536232f506790

Skrevet

Jeg er singel, men husker så godt den siste tingen jeg og min tidligere samboer diskuterte. Han var nemlig såååå irritert fordi jeg igjen hadde kjøpt meg et nytt par sko, og jeg fikk streng beskjed om at enten stoppet jeg med skokjøpet, eller så fikk jeg flytte ut. Gikk ikke mange dagene før det ble slutt. Riktignok ble det slutt av andre grunner enn skoene, men digget tidspunktet det kom på! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg presterte å le av noe han sa da han alt var sur. Det falt ikke i god jord kan du si, hehe..

• Liker 1
Skrevet

Glemte smøret på bordet

Gjest Daenerys
Skrevet

Det kan jeg faktisk ikke huske... Jeg derimot blir ofte irritert! Tror han er en mer tålmodig sjel enn meg :)

Skrevet

Haha, min og.. Stakars fyr altså. Jeg må være myyye heldigere som har han, enn han er som har meg. (jobber så klart med saken om å ikke la meg irritere så fort)

Skrevet

Jeg spilte Eye of the tiger på soverommet søndag morgen helt til han innså at putekasting og utskjelling ikke funket, og sto opp. Tror han angret litt på at han hadde bedt meg om å tvinge ham opp og på trening. :P

Han har gått rundt og sunget på den forbanna sangen siden da, så nå er det jeg som er irritert. :ler2:

• Liker 3
Skrevet

I dag var eller rettere sagt er han irritert,for det jeg er så til de grader premenstruel, og rett og slett ikke til å være i hus med!

Anonym poster: 0ec6560b752e90d782ee7c402ea99013

Skrevet

Fordi jeg begynte å gråte, er en svært nærtagen person

Anonym poster: 88e76451fac2d70ef66c23796509c935

Skrevet

Fordi jeg var sur på han som ikke hjalp til med middagen. Det viste seg at han sa til meg at jeg bare måtte si ifra hva han skulle gjøre, men det hadde jeg visst ikke hørt :P

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg kommanderte han som en hund når han allerede var irritert og nikotinsugen. Ikke alltid min artige humor faller i smak :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg drakk brusen hans, haha.

Anonym poster: f84947ea3111ede8dc04b9933d32bb41

Skrevet

Vi lå i sengen og tullet, han drev å trykket meg på puppene når jeg sa jeg var øm. Han lå uten klær så jeg dro bort dynen, pekte på skrittet hans mens jeg sa ironisk '' ha ha, ha ha'' Da var det ikke mer trykking på meg ihvertfall :))

• Liker 4
Skrevet

Vi lå i sengen og tullet, han drev å trykket meg på puppene når jeg sa jeg var øm. Han lå uten klær så jeg dro bort dynen, pekte på skrittet hans mens jeg sa ironisk '' ha ha, ha ha'' Da var det ikke mer trykking på meg ihvertfall :))

Det samme burde jeg gjøre mot kjæresten min...

Anonym poster: 1f9ec27feef2503ac370cf2ec22eaf08

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Han ble irritert på meg fordi han mener jeg bruker sååå mye mer bensin enn han når jeg kjører bil. Jeg girer en del mer enn han :fnise:

Skrevet

Kastet LITT iskaldt vann på han når han skulle tisse etter sex :fnise:

Skrevet

Tror han bare har vært irritert på meg én gang foreløpig (vi har bare vært sammen noen måneder), jeg ga en del råd han tildels misforsto (i tillegg til at jeg fant ut at han ikke er typen som ønsker "gode" råd i hytt og pine - noe jeg kan forstå). Men vi fant ut av det ganske fort :)

Jeg har irritert meg litt over at han er treig til å svare på meldinger, ellers ingenting. Men det kommer nok.

Anonym poster: d5722d45beb0efd6dd3d943a39ac74be

Skrevet

Han misforsto noe jeg prøvde å forklare han.

• Liker 1
Skrevet

min ble overraskende irritert da jeg enda en gang fikk nervesammenbrudd etter han ba om åpent forhold! syntes JEG burde få være irritert jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...