LukaFrost Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Hvor får jeg kjøpt kule t-skjorter til herre? Gjerne i Trondheim.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Probat.no. Anonym poster: 9af289e2a5a3999f97372894ddad0d1a
Kjempeliten Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Carlings? Jeg syns hvertfall de er kule. spørs hva du definerer som kult
Fantomina Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Threadless.com har mye kjæresten min (og jeg) synes er kult. Det er mer nerdete og naivt enn rocka. Vet ikke om Haakki fortsatt har åpent i Trondheim, men for noen år siden var det de absolutt kuleste t-skjortene man kunne ha.
FantasDick Skrevet 6. februar 2013 #5 Skrevet 6. februar 2013 Kommer vel litt an på hva man definerer som kult, men jeg synes samboeren min har en fantastisk samling av kule t-skjorter og han handler på Park, Urban, Swag, Konkret, Retro og Brandstad. Jeg synes også Carlings har mye kult, men de har gjerne litt mer "rocka" plagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå