AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 Jeg sitter nå å gjør siste finish på invitasjonsteksten. I den forbindelse sliter jeg litt med en setning. Foreløpig ser det slik ut: Vielsen finner sted i xxxx kl. xxxx Etter vielsen inviteres dere til middag kl xxxx og (eller burde jeg skrive "med"?) påfølgende festligheter på xxxx. Jeg skulle gjerne hatt med en setning om at det vil bli en lettere servering (frukt og mineralvann) mellom vielse og middag. Jeg vil gjerne få med dette fordi vi ønsker at flest mulig skal samles mellom vielse og middag slik at familiene blir kjent. De fleste bor i området og vi er derfor redd de kommer til å ta en tur hjem i stedet. Hvordan skal jeg formulere dette, og hvor skal jeg putte inn setningen? Til slutt? Takk for svar :-) Anonym poster: 3ad74e83a5a05368de07183d3a08128b
Lunaire Skrevet 5. februar 2013 #2 Skrevet 5. februar 2013 Etter vielsen inviteres dere til lett bevertning og sosialt samvær, etterfulgt av middag og festligheter fra kl xxxx ? Da ligger det kanskje mer i kortene at det er ønskelig at gjestene ikke sniker seg hjemom før middagen? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå