Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nesten ikke noen sminke hjemme. Jeg vurderer kjøpe ny øyenskygge. Har noen noen merker å anbefale. Jeg har dior nå og er fornøyd med det. Men det finnes vel andre merker som er gode også.

Trenger noen råd fra dere som sminker dere litt oftere enn meg...

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

ER glad i Clinicues sminkefordi de lukter ikke noe.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker art deco øyeskyggebase, da sitter selv billige øyeskygger som spikret.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg bruker Chanel, de sitter leeenge.

ANBEFALES!!

Gjest Cuddly
Skrevet
Jeg bruker art deco øyeskyggebase' date=' da sitter selv billige øyeskygger som spikret.[/quote']

Jeg også!

Og det er en billig (men genial) investering, ca 75 kr.

Så kan man heller kjøpe flere, litt rimelige skygger om man vil!

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne øyeskyggebasen? Tror ikke jeg har sett den på de vanlige kjedebutikkene...? :forvirra:

Skrevet

Takk for svar. Jeg får dra på sminkeshopping en dag. Jeg har art deco sin øyenskyggebase. Jeg kjøpte min på Glasmagasinet i parfymeriet. De har den på Sten & Strøm også. Den er som sakt helt genial.

Skrevet

Sats på CD! Forøvrig er jeg personlig ikke videre fornøyd med Lancôms øyeskygger.

Gjest gjest1
Skrevet
Hvor får man kjøpt denne øyeskyggebasen? Tror ikke jeg har sett den på de vanlige kjedebutikkene...?  :forvirra:

Jeg kjøpte min på cubus parfymeri

Skrevet

Da stikker jeg innom Cubus neste gang jeg er i byen!

Har en veeeldig gammel øyeskyggebase fra den gang H&M førte FOB-merket. Den har holdt i flere år, men er snart tom. Så da er det Art Deco neste! :)

Skrevet

Jeg har både Lancome, Dior, Face Stocholm og H&M-øyenskygger, men ingen sitter så bra som noe "juggel" jeg kjøpte hos Friman fordi det så så gøy ut: En liten rosa mobiltelefon i plastikk, der antennen er kost og det under "tastene" er tre skygger i hvit, lysrosa og sjokkrosa!! Sitter knallgodt og ser veldig bra ut!!

Skrevet

Dior har verdens beste skygger. Men underlaget har alt å si om du vil skyggen skal sitte lenge

:hjerte: klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...