AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg går på aap og ser at aktivitetsplanen min og har vedtak til 20 september 2013, mens aktivitetsplanen min går ut 30 april 2013, mister jeg støtten når aktivitetsplanen går ut? Må jeg selv oppsøke nav for ny aktivitetsplan? eller får jeg tilsent ny aktivitetsplan, aktivitetene er medisinsk behandling.. Noen som kan svare på dette? Anonym poster: 2ac5dae464ecd9755e1548d6d9a28b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunete Skrevet 5. februar 2013 #2 Del Skrevet 5. februar 2013 Du skal bli innkaldt til møte med saksbehandler hvor dere setter opp en ny aktivitetsplan, eller viderefører den du har. Skader ikke å ta kontakt selv selvfølgelig, men du skal i utgangspunktet bli kalt inn av saksbehandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Del Skrevet 5. februar 2013 Såvidt jeg har forstått så må vel legen din skrive ny legeerklæring slik at du kan få videreført AAPen. Sånn er det for meg ihvertfall. Anonym poster: f1de4eb6815f2ba9ad04cb884d3cd766 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 6. februar 2013 #4 Del Skrevet 6. februar 2013 Man kan ha perioder med AAP uten aktivitetsplan. Vedtaket ditt løper til 30. september - så fremt det ikke vurderes at du er ferdig utredet, frisk eller tilbake i jobb før den tid, vil du ha AAP frem til da. Når aktivitetsplanen du har nå nærmer seg slutten, vil du bli kalt inn/kontaktet for å lage en ny plan. Hvis denne planen strekker seg en god del lengre enn vedtaket ditt - f.eks til 31.12.13, vil vedtaket bli forlenget ved din forvaltningsenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå