Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære samboer jobber kvelden hver tredje uke. Jeg er alene den uken. Jeg har ikke kontakt med gamle venner, heller hjelper det ikke prøve å få kontakt da alle har laget sine egne, nye miljøer og jeg rett og slett ikke er velkommen inn i de vennegjengene som er laget.

Så nå sitter jeg her. Alene, lei meg og på gråten. Jeg er så lei det her.. Bare orker ikke stort lenger. Er 18 år gammel/blir 19.

Anonym poster: 8149e17c21227be2432fbc2823489bc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel sosial gjennom skole/jobb? Selv hadde jeg hatt null problemer med å være alene ei uke, men det høres ut som om ditt problem kanskje stikker litt dypere. Du bør jobbe med å skaffe deg flere relasjoner enn bare kjæreste.

Skrevet

Du er vel sosial gjennom skole/jobb? Selv hadde jeg hatt null problemer med å være alene ei uke, men det høres ut som om ditt problem kanskje stikker litt dypere. Du bør jobbe med å skaffe deg flere relasjoner enn bare kjæreste.

Altså jeg er 18 år gammel, jobber på en skole. Der er det kun eldre som jobber, altså mennesker jeg ikke bruker fritiden min med. Eldre med barn og familie hjemme. Ja, jeg vet jo at jeg bør få kontakt med flere enn han. Men lettere sagt enn gjort

Anonym poster: 1926e74a06391f6c24a598581eb44811

Skrevet

Hva med trening? Tur i svømmehallen? Besøke familie? Noen nye hobbyer du kan tenke det å prøve? Hva med å være besøksvenn/ støttekontakt noe sted så gir du noe og får noe samtidig?

Hjelper bare å komme seg ut en tur :-)

• Liker 2
Skrevet

Altså jeg er 18 år gammel, jobber på en skole. Der er det kun eldre som jobber, altså mennesker jeg ikke bruker fritiden min med. Eldre med barn og familie hjemme. Ja, jeg vet jo at jeg bør få kontakt med flere enn han. Men lettere sagt enn gjort

Ja, men selv om du ikke henger med de på fritiden omgås du jo mennesker på dagtid. Det var det jeg mente. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å tilbringe en uke alene på kveldstid dersom jeg hadde sett folk i løpet av dagen. Hadde jeg derimot sittet hjemme i leiligheten hele dagen hadde det vært verre.

Men som jeg skrev skjønner jeg at det stikker dypere hos deg, fordi du føler du kun har kjæresten din. Hva med å starte med en hobby hvor du kan treffe andre likesinnede? Er studier en mulighet til høsten?

Skrevet

Ja, men selv om du ikke henger med de på fritiden omgås du jo mennesker på dagtid. Det var det jeg mente. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å tilbringe en uke alene på kveldstid dersom jeg hadde sett folk i løpet av dagen. Hadde jeg derimot sittet hjemme i leiligheten hele dagen hadde det vært verre.

Men som jeg skrev skjønner jeg at det stikker dypere hos deg, fordi du føler du kun har kjæresten din. Hva med å starte med en hobby hvor du kan treffe andre likesinnede? Er studier en mulighet til høsten?

Ja, møter jo folk hele dagen. Har kjøpt meg treningskort på treningsstudiet her i byen. Så skal begynne der fra neste uke av!

Skrevet

hvor bor du i landet da .. ? :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Altså jeg er 18 år gammel, jobber på en skole. Der er det kun eldre som jobber, altså mennesker jeg ikke bruker fritiden min med. Eldre med barn og familie hjemme.

:fnise: Kanskje du kan slå av ein prat med nokre av desse eldre, og høyre om dei har tips til deg til kvar du kan møte ungdommar på din eigen alder? Det går an å snakke med dei sjølv om dei er eldre. Ei av mine beste venninner er 25 år eldre enn meg, så ein kan faktisk også bli vennar med "eldre".

• Liker 2
Skrevet

Du må ta tak i livet ditt da. Finn deg noen hobbyer, både innendørs og utendørs. Finnes massevis av mennesker som gjerne vil ha nye venner.

Anonym poster: 15a82be275e5eb6fa061376dc9aeb01b

• Liker 1
Skrevet

Min kjære samboer jobber kvelden hver tredje uke. Jeg er alene den uken. Jeg har ikke kontakt med gamle venner, heller hjelper det ikke prøve å få kontakt da alle har laget sine egne, nye miljøer og jeg rett og slett ikke er velkommen inn i de vennegjengene som er laget.

Så nå sitter jeg her. Alene, lei meg og på gråten. Jeg er så lei det her.. Bare orker ikke stort lenger. Er 18 år gammel/blir 19.

Anonym poster: 8149e17c21227be2432fbc2823489bc7

Du har en ensom uke. Prøv noen ensomme år og kom tilbake da.

Anonym poster: c5133c16578ae2ccbb8704893f0a7143

Skrevet (endret)

Du har en ensom uke. Prøv noen ensomme år og kom tilbake da.

Anonym poster: c5133c16578ae2ccbb8704893f0a7143

Det var jo hyggelig?...

Skjønner ikke hvorfor du kommenterte om du kun skulle være frekk. Så om en ensom uke er vanskelig for ts, så er det ts sine følelser. Har ikke noe å si om det er en uke eller noen år!

Edit: La på det siste.

Endret av dobri123
  • Liker 2
Skrevet

hvor bor du i landet da .. ? :)

Bor i Østfold :)

Skrevet

Bor i Østfold :)

Harrytur!
  • Liker 2
Skrevet

Dra på kurs!

Malekurs, fotokurs, sminkekurs, dansekurs.. Det er bare å velge og vrake!

Jeg forstår at det kan være vanskelig å få nye venner, men hvis du ikke kommer deg ut så får du ikke det.

Du kan jo også be kjæresten din om å hjelpe deg. Kansje dere kan dra på aktiviteter sammen og få venner sammen som du også kan være sammen med når han ikke er hjemme? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...