Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heioghå! :) Jeg er russ i år, og en ting jeg lurer på om jeg skal få med meg er russens dag ;) Skal selvfølgelig på Tryvann, men veit ikke om jeg går glipp av så veldig mye om jeg dropper russens dag...?!? Veldig mange som sier at artistene er ræva og at det er uendelig med kø-venting på karuseller, så er usikker på om det er verdt å få med seg !! Noen med erfaringer som kan svare ? :)

Anonym poster: ebfe350d84f3bf7a7373cb662bac6328

Videoannonse
Annonse
Gjest Grasjur
Skrevet

Jeg var der i 2010. Det var jo sikkert gøy, men ikke veldig gøy. Jeg som har bodd i Oslo hele livet er litt lei Tusenfryd. Jeg møtte jo folk jeg ikke hadde sett på noen år (fra barneskolen osv.), men det gjorde jeg på andre arrangementer også..

Jeg hadde nok ikke følt at jeg gikk glipp av noe, hvis jeg ikke hadde møtt opp

Skrevet

jeg var med på kåring av årets RussePrinsesse på Russens dag på Tusenfryd. Veldig morro. Kom på pallplass også hihi...

Jeg dro heller på slikt enn Tryvann. Jeg gikk på 3 forskjellige videregående og var skikkelig gøy å se folk i publikum som heiet på meg fra de andre skolene.... Mye morro når alt var over med konkuransen.

Skrevet

Okei... Alt i alt virker det ikke som det er verdt å få med seg ;)

Noen med andre erfaringeR?

TS

Anonym poster: 254113386d107303cb23f15d582310af

Skrevet

Jeg var ikke på det når jeg var russ og kan ikke si jeg følte jeg gikk glipp av noe. Fikk høre at det var mye kø og oppkast. Æsj...

Skrevet

Var der i 2011 og det var relativt kjedelig og som du sier, evig lange køer.

Skrevet

Jeg er også russ og i år synes russetida er helt patetisk og på trynet

Anonym poster: 05378a24f9920fde8b641ccefde50aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...