Gå til innhold

Menn som bor i rosa, hvitt, lysekrone og glitter hjem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk en hvit bokhylle fra IKEA full av studiebøker og litt annet.

MEN jeg synes ikke det er noe fint å ha en bokhylle i stua, så har den plassert inne på et gjesterom :P Synes også det er litt personlig, så liker at folk ikke kan glane på bøkene mine :P

Jeg kunne til nød hatt et hvitt vitrineskap i stua, med bøker i skapene, og noen pene vinglass bak glassene.

Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, er det sosialt akseptert å ha en kama sutra-bok på en "åpen" bokhylle, dvs bokhyllen på stua? (som jeg selvsagt har stjålet)

Anonym poster: ab72de5093963c44b16750005f90b201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet: kunne dere ha bodd sammen med noen som også avskyr "HOME" og "LOVE", og som på pur F skriver f.eks "ELG" eller "KRUMELURE" på veggen?

Anonym poster: d59f8884aba7badd1d35d2df85e5b6e1

Godt spørsmål. Det spørs hvilke bokstaver, velger du de grelle krussedull fontene er du like langt som HOME. Men for all del, jeg hadde flyvende fugler i helt svart på veggen i min forrige leilighet, og jeg savner dem litt.

Men nå synes jeg egentlig et flott eller kult bilde, maleri, tegning osv er mye finere å ha på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også undret meg over hjem for veldig tydelig bare reflekterer damas stil og interiørønsker. Men tror mange menn gir seg faen, og er fornøyde hvis dama er fornøyd og de selv får "bestemme" de tekniske duppedittene. Selv står jeg for tur å bli samboer igjen, er spent. Han har allerede sagt "du er nok den av oss som er mest opptatt av hvordan det ser ut hjemme, med pynting og sånn", så jeg har vel nokså frie tøyler. Samtidig har han laget "stikke-fingeren-i-halsen-og-spy-bevegelse" da jeg viste fram et fargerikt gulvteppe bestående av mange ullkuler som jeg liker, hehe. Tror ikke DET blir kjøpt, for å si det sånn.

Liker mye lys og brett med pynt her og der samlet. Men kan aldri tenke meg å hive meg på lysekronetrenden.

Ideen med å ha ei lysekrone på soverommet, sånn over senga er heeelt fjern for meg!! Så upraktisk; skal jeg bokstavelig talt henge i lysekrona mens jeg rir ham?!?

Anonym poster: e1197c688e1f622bc7c97690fd318520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister litt respekt for menn som bor i prinsessehjem. Turnoff å bry seg så lite/bli overkjørt så til de grader.

Anonym poster: 04a5f39a9a315191d66fa8ad428f63d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister litt respekt for menn som bor i prinsessehjem. Turnoff å bry seg så lite/bli overkjørt så til de grader.

Anonym poster: 04a5f39a9a315191d66fa8ad428f63d8

Hvorfor ta opp den kampen om man uansett ikke skulle være interessert?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen gardiner, ingen bokhyller, ingen tepper, ingen bilder på veggene, men jeg HAR en orkide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Av ren nysgjerrighet: kunne dere ha bodd sammen med noen som også avskyr "HOME" og "LOVE", og som på pur F skriver f.eks "ELG" eller "KRUMELURE" på veggen?

Anonym poster: d59f8884aba7badd1d35d2df85e5b6e1

Det hadde nok ikke vært det avgjørende i et samboerskap nei. Men helst ser jeg at man ikke skriver NOE som helst på veggen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen gardiner, ingen bokhyller, ingen tepper, ingen bilder på veggene, men jeg HAR en orkide!

Bor du i et fengsel?

Anonym poster: ab72de5093963c44b16750005f90b201

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne hatt dette på veggen:

Tipper du er misunnelig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne hatt dette på veggen:

Tipper du er misunnelig nå!

Nå ble jeg litt misunnelig kjenner jeg.

Men jeg har rød sofa. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har vi blitt enige om interiøret sammen. Jeg har ikke peiling på interiøret, så jeg skal være helt ærlig å si at han har valgt i hvert fall 80 % av møblene våre.... Vi har ingen sitater på veggen eller bokstaver på hyller, men sånt liker jeg ikke uansett, så det er greit :) Tror uansett ikke han hadde trivdes i et sånt hjem nei. Det skal jo være koselig, og komfortabelt. Ikke flatt og bare hvitt/sort og stivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ta opp den kampen om man uansett ikke skulle være interessert?

Jeg(kvinne) er verken interessert eller flink, men jeg hadde ikke latt mannen henge opp sverd og motorsykkel over hele huset. Det er dette jeg reagerer på her, totalt upraktisk og feminin rosa stil å komme hjem til hver dag fordi du "ikke vil ta opp en kamp"(dvs fortelle dine ønsker)

Anonym poster: bfa23b110e491122d0a32105d7d5d321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg(kvinne) er verken interessert eller flink, men jeg hadde ikke latt mannen henge opp sverd og motorsykkel over hele huset. Det er dette jeg reagerer på her, totalt upraktisk og feminin rosa stil å komme hjem til hver dag fordi du "ikke vil ta opp en kamp"(dvs fortelle dine ønsker)

Så du mener man bør ta opp kampen fordi det ikke tar seg ut sosialt å ha et rosa blondehjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener man bør ta opp kampen fordi det ikke tar seg ut sosialt å ha et rosa blondehjem?

nei,jeg mener at selv om man ikke bryr seg,vil man ikke bo i det ekstreme. Nekter å tro at det er 100% likegyldig. Ekte menn bor ikke i barbiehus

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rød sofa kan være kult. Men det hadde ikke passet her.

Ingen liker sofaen min, så den passer sikkert ikke her heller, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen liker sofaen min, så den passer sikkert ikke her heller, hehe.

Ser for meg USA 50s burger og float-sjappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg USA 50s burger og float-sjappe.

Det kunne jeg levd med. Men akk nei, det er hvitt, med rød sofa. Dog har jeg ikke kjøkkenbord, men en benk med barstoler, så vi kunne sikkert fått til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg mener at selv om man ikke bryr seg,vil man ikke bo i det ekstreme. Nekter å tro at det er 100% likegyldig. Ekte menn bor ikke i barbiehus

Haha så dumt utsagn!

Ordet ekstremt passer ikke inn i snakk om interiør.

Anonym poster: db3ea67d7be58ff72e3befdb91822022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...