JeanMan Skrevet 26. februar 2013 #81 Del Skrevet 26. februar 2013 Hehe, ja det tror jeg vil se merkelig ut. Jeg har sett H O M E bokstaver i vinduet da....litt spesielt det og. Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Mhm, godt alle har forskjellig smak, jeg ville aldri hatt noe sånt. Jeg vil mye heller pryde mine vegger med bilder jeg selv har tatt som er forstørret opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 26. februar 2013 #82 Del Skrevet 26. februar 2013 Kommer jeg inn i et hus med "love" eller "home" så tenker jeg automatisk "white trash" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #83 Del Skrevet 27. februar 2013 Kommer jeg inn i et hus med "love" eller "home" så tenker jeg automatisk "white trash" Ja, Ok.Men hva tenker du hvis du kommer inn i et hjem med forskjellig farge på hver vegg, forskjellig gulvlag i hvert rom, og med møbler i alle slags farger, og rot og masse lamper og blomster og nips, slik som mange har fra 20-år tilbake? :PJeg tenker "retro trash" :PVet ikke om det er så mye bedre. Det beste er vel å holde en OK ren og ryddig stil selv.Det er lov å like å ha lyse vegger og et elegant preg, uten at det betyr at alt i hele huset er hvitt.Det motsatte kan være like stygt. Er jo en grunn for at hvit-stil ble så in! Folk ble lei av interiøret fra 40 år tilbake!Når jeg er hjemme hos bestemoren min, så ser jeg hvordan den "uoppdaterte" stilen er med furu, rosa tapet i stua, gul tapet i gangen og grønn på kjøkkenet. Gulvene er i kirsebærfarge og teppegulv. Det er store blondegardiner i stua med 8 forskjellige typer blomster i vinduskarmen. Masse lamper med digre lampeskjermeer i stoff som trekker støv. Og masse bokhyller med nips og pynteting i, som også samler støv. Sofaen er i velour, og det er også en knallgrønn gammal skinnsofa der. Ingenting passer sammen, og blir veldig klovnete. Ikke akkurat så stylish det heller :PSå.............. Hvordan ser det perfekte hjem ut? Finnes det? Det vil jo alltid være noen som hater stilen din. Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra Skrevet 27. februar 2013 #84 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg tror jeg mangler det der femi-genet når det kommer til interiør! Når jeg ser på stuen min, så minner den meg om en gammel James Bond- scene. Uten blod og skurker riktignok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #85 Del Skrevet 27. februar 2013 Ja, Ok.Men hva tenker du hvis du kommer inn i et hjem med forskjellig farge på hver vegg, forskjellig gulvlag i hvert rom, og med møbler i alle slags farger, og rot og masse lamper og blomster og nips, slik som mange har fra 20-år tilbake? :PJeg tenker "retro trash" :PVet ikke om det er så mye bedre. Det beste er vel å holde en OK ren og ryddig stil selv.Det er lov å like å ha lyse vegger og et elegant preg, uten at det betyr at alt i hele huset er hvitt.Det motsatte kan være like stygt. Er jo en grunn for at hvit-stil ble så in! Folk ble lei av interiøret fra 40 år tilbake!Når jeg er hjemme hos bestemoren min, så ser jeg hvordan den "uoppdaterte" stilen er med furu, rosa tapet i stua, gul tapet i gangen og grønn på kjøkkenet. Gulvene er i kirsebærfarge og teppegulv. Det er store blondegardiner i stua med 8 forskjellige typer blomster i vinduskarmen. Masse lamper med digre lampeskjermeer i stoff som trekker støv. Og masse bokhyller med nips og pynteting i, som også samler støv. Sofaen er i velour, og det er også en knallgrønn gammal skinnsofa der. Ingenting passer sammen, og blir veldig klovnete. Ikke akkurat så stylish det heller :PSå.............. Hvordan ser det perfekte hjem ut? Finnes det? Det vil jo alltid være noen som hater stilen din. Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Her har vi en som følte seg truffet ja Anonym poster: e979b21586a57ebe82d9be4df43143e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #86 Del Skrevet 28. februar 2013 Her har vi en som følte seg truffet ja Anonym poster: e979b21586a57ebe82d9be4df43143e8 Nei, men jeg føler jeg har sett begge typer hjem.Bestemoren min har som sagt den stilen alle her tydeligvis foretrekker.Mens moren min har byttet om til lyse vegger og likt pargettgulv i alle rom. Av møbler kjører hun samme serie, altså spisebord, tv-benk og sofa-bord er i samme farge og fra samme merke. Hun har også en diger mørkegrå hjørnesofa. Gardinene er enkle, og vinduskarmene renner ikke over av blomster, hun har et par lysestaker. (men ikke disse skiltene og bokstavene).Jeg tar meg selv i å synes at det er jo så mye mer utrolig stilrent og fint i hjemmet til moren min..Men OK, dere skal få like furu og møbler i alle slags farger og rot Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #87 Del Skrevet 28. februar 2013 MEN vil ta en ting jeg støtter i forhold til det med hvit-stil.Har ei venninne, som er helt i ytterenden av hvit-stil, altså alle vegger hvite, alle møbler hvite, og beige sofa. Masse skilter, veggordtak, og bokstaver.Hun venter nå en baby, og vurderer å kjøpe BARE hvite og lyseblå babyleker, for å beholde stilen :P Og ja, det synes jeg er for drøyt! Alle vet jo at babyer elsker farger, så å bare kjøpe hvite og babyblå leker til barnet synes jeg er dumt! Og klær og smokk selvfølgelig! Vognen er selvfølgelig beige, og stellebord, kommode, seng, og lekegrind i hvitt :PHva tenker dere om det egentlig? Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 28. februar 2013 #88 Del Skrevet 28. februar 2013 Har egentlig ikke noe i mot disse homeskiltene og slikt. I hvert fall ikke hvis det er i et hjem som ikke er kritthvitt og ser helt grusomt ut. Hater den pudderstilen flere av interiørbloggerene har. Og jeg tror nok at hvis jeg noen gang får meg samboer, så får han nesten bestemme. Jeg hater å velge ting til hus. Men jeg vil ha god sofa da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. februar 2013 #89 Del Skrevet 28. februar 2013 Hva synes dere egentlig om det? Er det for feminint? Jeg leser mange interiørblogger, og mange av de har en stil med lysekroner, stjerner på alt, mye pynt, rosa lys, sølvstaker og mye annet jente dilldall. Kan det blir for mye søtt? Og hva med de blondesoverommene, med stiger, englevinger, englebilder osv? Hva synes, dere menn?? Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Jeg er glad jeg bor alene. Det ser kanskje ut som en slum, men det er min slum. At menn som bor i slike hjem heller vil bo på jobben, skjønner jeg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 28. februar 2013 #90 Del Skrevet 28. februar 2013 Ja, Ok.Men hva tenker du hvis du kommer inn i et hjem med forskjellig farge på hver vegg, forskjellig gulvlag i hvert rom, og med møbler i alle slags farger, og rot og masse lamper og blomster og nips, slik som mange har fra 20-år tilbake? :PJeg tenker "retro trash" :PVet ikke om det er så mye bedre. Det beste er vel å holde en OK ren og ryddig stil selv.Det er lov å like å ha lyse vegger og et elegant preg, uten at det betyr at alt i hele huset er hvitt.Det motsatte kan være like stygt. Er jo en grunn for at hvit-stil ble så in! Folk ble lei av interiøret fra 40 år tilbake!Når jeg er hjemme hos bestemoren min, så ser jeg hvordan den "uoppdaterte" stilen er med furu, rosa tapet i stua, gul tapet i gangen og grønn på kjøkkenet. Gulvene er i kirsebærfarge og teppegulv. Det er store blondegardiner i stua med 8 forskjellige typer blomster i vinduskarmen. Masse lamper med digre lampeskjermeer i stoff som trekker støv. Og masse bokhyller med nips og pynteting i, som også samler støv. Sofaen er i velour, og det er også en knallgrønn gammal skinnsofa der. Ingenting passer sammen, og blir veldig klovnete. Ikke akkurat så stylish det heller :PSå.............. Hvordan ser det perfekte hjem ut? Finnes det? Det vil jo alltid være noen som hater stilen din. Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Kan det hende det finnes en mellomting her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #91 Del Skrevet 28. februar 2013 Godt det røffe er litt in nå, syns jeg. Men alle blogger kjører veldig lik linje. Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 28. februar 2013 #92 Del Skrevet 28. februar 2013 Godt det røffe er litt in nå, syns jeg. Men alle blogger kjører veldig lik linje. Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Alle møbelbutikker og, virker det som. Det irriterer meg. Finner ikke noe stuebord som passer inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 28. februar 2013 #93 Del Skrevet 28. februar 2013 MEN vil ta en ting jeg støtter i forhold til det med hvit-stil.Har ei venninne, som er helt i ytterenden av hvit-stil, altså alle vegger hvite, alle møbler hvite, og beige sofa. Masse skilter, veggordtak, og bokstaver.Hun venter nå en baby, og vurderer å kjøpe BARE hvite og lyseblå babyleker, for å beholde stilen :P Og ja, det synes jeg er for drøyt! Alle vet jo at babyer elsker farger, så å bare kjøpe hvite og babyblå leker til barnet synes jeg er dumt! Og klær og smokk selvfølgelig! Vognen er selvfølgelig beige, og stellebord, kommode, seng, og lekegrind i hvitt :PHva tenker dere om det egentlig? Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Synes det er noe av det mest corny ever! For det første ser det helt forferdelig ut, og for det andre... hvor praktisk er det med lyseblått og hvitt når man har babyer/små barn? Et hjem er ment for å bo i, ikke å være et dukkehus. Tror faktisk jeg hadde rømt fra et sånt hjem, selv om jeg er dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robotkalle Skrevet 1. mars 2013 #94 Del Skrevet 1. mars 2013 Joda, jeg kan godt gå med på rosa, hvitt, lyskrone (helst noe skikkelig da, autentisk art deco eller noe annet) ... bare jeg får velge vindusflatene (store) rommene (høyt under taket, god plass), sofa og stoler (skinn og moderne design), spisebordet (moderne, spennende linjer, ikke pompøst, ikke kitschy), gulvet (lys tre)... Hvis jeg må bo i en leilighet som ser ut som en brun pub, da havner dama i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 2. mars 2013 #95 Del Skrevet 2. mars 2013 Sånne hjem som er helt hvite og enkle får meg til å føle at jeg sitter på venterommet til legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #96 Del Skrevet 2. mars 2013 Jeg har en sånn wallsticker på kjøkkenet jeg, over døra. "Elg. The one and only" står det på den. Tidenes beste bryllupsgave til to harry elgjegere :D Anonym poster: d18ccec78fdfe884385d847965b4a641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå