AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #61 Del Skrevet 7. februar 2013 Synes fotballfruas hjem er et prinsesse dukkehjem. Ser ikke ut som om det bor en mann der, men kanskje han liker den superfeminine stilen? Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 7. februar 2013 #62 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg(kvinne) er verken interessert eller flink, men jeg hadde ikke latt mannen henge opp sverd og motorsykkel over hele huset. Det er dette jeg reagerer på her, totalt upraktisk og feminin rosa stil å komme hjem til hver dag fordi du "ikke vil ta opp en kamp"(dvs fortelle dine ønsker) Anonym poster: bfa23b110e491122d0a32105d7d5d321 Motorsykkel hadde jeg klart meg uten, men hadde jeg hatt samboer så måtte han nok fint ha akseptert muligheten for pyntesverd over sofaen, hvis ikke måtte JEG ha fått meg en man cave. Når jeg kommer inn i andre mennesker sine hjem så synes jeg det er tøft hvis de følger sin egen stil. Det er vel egentlig derfor jeg reagerer på veggord og barbiehus. Det er som regel ikke folk som har funnet en stil som representer dem som person/familie, men folk som har sett i et blad eller på en blogg og kopierer vilt og uhemmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #63 Del Skrevet 7. februar 2013 Ingen liker sofaen min, så den passer sikkert ikke her heller, hehe. Det kunne jeg levd med. Men akk nei, det er hvitt, med rød sofa. Dog har jeg ikke kjøkkenbord, men en benk med barstoler, så vi kunne sikkert fått til noe. Sjekk ut nye burgerking, tipper du ville likt den stilen, bortsett fra ordene som er klistret opp. Anonym poster: db3ea67d7be58ff72e3befdb91822022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #64 Del Skrevet 7. februar 2013 Synes fotballfruas hjem er et prinsesse dukkehjem. Ser ikke ut som om det bor en mann der, men kanskje han liker den superfeminine stilen? Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Liker ikke hennes stil. Altfor mye nye møbler, og en blanding av dyre møbler og ikea møbler blir bare rart. Det mangler personlighet. Anonym poster: db3ea67d7be58ff72e3befdb91822022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 7. februar 2013 #65 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Er menn så interessert i interiør da? Har fått inntrykket av at de fleste synes det er greit at dama tar seg av det. Ungkarsbuler er vel ikke kjent for å være så veldig stilfulle... Min samboer er over gjennomsnittet opptatt av interiør vil jeg si, så det finnes noen av dem Endret 7. februar 2013 av Ratata 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #66 Del Skrevet 7. februar 2013 Liker mye lys og brett med pynt her og der samlet. Men kan aldri tenke meg å hive meg på lysekronetrenden. Ideen med å ha ei lysekrone på soverommet, sånn over senga er heeelt fjern for meg!! Så upraktisk; skal jeg bokstavelig talt henge i lysekrona mens jeg rir ham?!? Anonym poster: e1197c688e1f622bc7c97690fd318520 Jeg synes lysekroner er vakre, men kun over spisebordet. Og ikke mer enn 1 i hele leiligheten/huset. Den må også være i passe størrelse (ikke for stor/ikke for liten). Min henger også ganske høyt opp i taket (takhøyden her er nesten 3 meter), så den forstyrrer ikke for noe. Men lysekrone på soverommet, det er bare harry! Det verste jeg ser er også slike ordtak som "always kiss me goodnight"..jeg tenker alltid at det likegodt kunne stått "take me hard" eller noe Det er så fjortis! Men det er mye med den "hvite" stilen jeg liker også, det er så lett å møblere etter hvite / lyse vegger, og det kan bli både elegant og koselig på samme tid med en diger sofa hjørne, eller u-sofa osv. Ler når jeg tenker på stilen da jeg var liten. Hvert rom hadde en egen tapet, enten krusseduller, eller knall rosa tapet, eller knall grønn. Gulvene hadde også farge, eller det var teppegulv Eller furu!! Og ALLE møblene var i hver sin farge, grønn velour-sofa, røde stresslesser, svarte bord, brune bokhyller og puter i masse farger. Også gardiner da. Og vinduskarmene fulle av masse forskjellige blomster i hver sin farge Så kom ikke og si at det ikke var mye dill den gangen også! Nei, hvis jeg MÅTTE valgt, så ville jeg valgt en ren og enkel stil fremfor masse kaos og retro. Jeg heller nok mot "prinsesse-stilen", men med praktiske løsninger (ikke hvit sofa) og heller ikke rosa ting. Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #67 Del Skrevet 7. februar 2013 Synes fotballfruas hjem er et prinsesse dukkehjem. Ser ikke ut som om det bor en mann der, men kanskje han liker den superfeminine stilen? Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Enig, hun har kjørt kun hvitt og beige. Veeeldig upraktisk. Utrolig lett å få sølt, eller få flekker på. Tipper hun går over huset nesten hver dag. Og hvis de får unger. .... lykke til! Jeg er glad jeg har svart sofa Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #68 Del Skrevet 7. februar 2013 Liker ikke hennes stil. Altfor mye nye møbler, og en blanding av dyre møbler og ikea møbler blir bare rart. Det mangler personlighet. Anonym poster: db3ea67d7be58ff72e3befdb91822022 Hva er galt med IKEA-møbler? Jeg har faktisk en del fra HEMNES-serien til IKEA i leiligheten min Har et skoskap, sofabord, og en tv-benk. Har også nattbord og en kommode fra IKEA. Men seng, spisebord og sofa er fra Bohus Anonym poster: a4f03f859001d33ce9b440555c0669c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. februar 2013 #69 Del Skrevet 7. februar 2013 Kunne ikke ha brydd meg mindre om hvordan huset er innredet. Så lenge det er en godstol foran et bord med PCen min på og et kjøkken som er brukende så kan resten se ut som hello kitty heaven. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. februar 2013 #70 Del Skrevet 7. februar 2013 Kunne ikke ha brydd meg mindre om hvordan huset er innredet. Så lenge det er en godstol foran et bord med PCen min på og et kjøkken som er brukende så kan resten se ut som hello kitty heaven. Det er en AB oppi her som nekter å tro på det der. Du blir overkjørt og du er ikke mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. februar 2013 #71 Del Skrevet 7. februar 2013 Det er en AB oppi her som nekter å tro på det der. Du blir overkjørt og du er ikke mann! Nå har jeg aldri hatt muligheten til å bli overkjørt, men hva slags mann bryr seg om hvordan huset ser ut. 99% av tida stirrer man på en skjerm uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. februar 2013 #72 Del Skrevet 7. februar 2013 Nå har jeg aldri hatt muligheten til å bli overkjørt, men hva slags mann bryr seg om hvordan huset ser ut. 99% av tida stirrer man på en skjerm uansett. Hvis du skulle bo sammen med en kjæreste, tenker jeg mye av tiden ville gå med til annet enn enn PC/TV-skjerm . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 7. februar 2013 #73 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvis du skulle bo sammen med en kjæreste, tenker jeg mye av tiden ville gå med til annet enn enn PC/TV-skjerm . akkurat! ingen tid til å vurdere fargen på veggene og mønsteret på gardinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. februar 2013 #74 Del Skrevet 7. februar 2013 Hvis du skulle bo sammen med en kjæreste, tenker jeg mye av tiden ville gå med til annet enn enn PC/TV-skjerm . Det er god plass under skrivebordet hans. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemonaid Skrevet 26. februar 2013 #75 Del Skrevet 26. februar 2013 Jo - menn bryr seg om interiør! Har fått beskjed av mannen min om at; "Du kan kjøpe det du vil, men bare ikke kom hjem med de dere sutrete, klissete kjærlighetstekstene som alle klistrer på veggen.. Og sånne skilt og bokstaver med HOME og LOVE på, jeg haaater det, ALLE har det" ENIG med han, jeg :-) :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 26. februar 2013 #76 Del Skrevet 26. februar 2013 Synes egentlig det er like uforståelig at både voksne menn og kvinner vil bo i en forstørret versjon av et prinsesserom Blir helt satt ut hver gang jeg sjekker bloggen sukkertoyforoyet.blogspot.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JeanMan Skrevet 26. februar 2013 #77 Del Skrevet 26. februar 2013 Det mest harry jeg har sett er ett gult hus som hadde VELKOMMEN bolta fast på ytterveggen mot bilveien så alle kunne se, det var sånne bokstaver mange bruker til å skrive HOME etc.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 26. februar 2013 #78 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg er kvinne, men hadde aldri orka å leve i et sånt sukkersøtt pastellhelvete. Hjemme har jeg stort sett hvite/lyse vegger, ellers er alt en salig røre... Er ikke interessert i interiør, så så veldig nøye er jeg ikke, men greit å slippe å føle at man bor i et dukkehus... For meg er interiør en sånn "fordummende" interesse, for å være ærlig, på lik linje med mote og sminke (helt greit å bry seg om det, altså, men å ha det som hovedinteresse i livet synes jeg er stusselig). I sånne hjem som beskrives i startinnlegget, ser jeg for meg at det er dama i huset som styrer dette, ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #79 Del Skrevet 26. februar 2013 Samboeren min har ikke noen klare meninger om hvordan han vil ha det, men han har derimot veldig sterke meninger om hvordan han IKKE vil ha det. Så det kommer nok aldri til å se ut som et prinsessehjem. Hvis jeg hadde kommet hjem med perlekleshengere til 200 kr. per stk. så tror jeg kanskje han hadde revurdert forholdet vårt, hehehe. Ikke det at det hadde blitt sånn om jeg bodde alene heller. Foretrekker mørkt kaos fremfor sterilt hvitt/lyserosa. Anonym poster: 6294eff2e20348b072850d940dd5ac9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #80 Del Skrevet 26. februar 2013 Det mest harry jeg har sett er ett gult hus som hadde VELKOMMEN bolta fast på ytterveggen mot bilveien så alle kunne se, det var sånne bokstaver mange bruker til å skrive HOME etc.. Hehe, ja det tror jeg vil se merkelig ut. Jeg har sett H O M E bokstaver i vinduet da....litt spesielt det og. Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå