Gå til innhold

Menn som bor i rosa, hvitt, lysekrone og glitter hjem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere egentlig om det? Er det for feminint? Jeg leser mange interiørblogger, og mange av de har en stil med lysekroner, stjerner på alt, mye pynt, rosa lys, sølvstaker og mye annet jente dilldall. Kan det blir for mye søtt? Og hva med de blondesoverommene, med stiger, englevinger, englebilder osv?

Hva synes, dere menn??

Anonym poster: f8b4ddcafc1bc120b1afc28e8c984beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann elsker det hvite. Sier han. Og det merker jeg på han også ;)

Anonym poster: db3ea67d7be58ff72e3befdb91822022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er for feminint. Ikke rart at menn trenger man caves.

Snakker du for din mann? Eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de lyver.....de godtar det kun for dama vil ha det slik.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de lyver.....de godtar det kun for dama vil ha det slik.

jeg tror også at menn overlater for mye til damen

Anonym poster: bfa23b110e491122d0a32105d7d5d321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gidder som regel ikke å bry seg, selv om det er hyggelig med en mørk skinnsofa. Oppfatter det som at det er viktigere at kvinnen får laget til redet slik at hun trives. Glad frue, glad husbond.

Anonym poster: b2812185b73b9210fece4d4ad975c251

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde mennene vist at de hadde testikler og stått opp for seg selv og ropt: "Helvete heller kvinne!! :angry: Gi faen i å fylle huset med østrogen! Neste gang du kommer med en slik idé skal jeg destruere alle sexleketøyene dine!" :pisk:

Anonym poster: cd6199ae825c0bb8106d8f7958e2677c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde mennene vist at de hadde testikler og stått opp for seg selv og ropt: "Helvete heller kvinne!! :angry: Gi faen i å fylle huset med østrogen! Neste gang du kommer med en slik idé skal jeg destruere alle sexleketøyene dine!" :pisk:

Å true med selvmord er litt i overkant, synes du ikke? :lol:

Anonym poster: d59f8884aba7badd1d35d2df85e5b6e1

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menn så interessert i interiør da? Har fått inntrykket av at de fleste synes det er greit at dama tar seg av det. Ungkarsbuler er vel ikke kjent for å være så veldig stilfulle...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å true med selvmord er litt i overkant, synes du ikke? :lol:

nei, det er ikke en problemstilling. Vi har bare sex 3 ganger i skuddåret, og derfor vil hun føye seg etter en trussel om destruksjon av dildoer, fitteslikkemaskiner og hvafaenaltdetandreheter. Det gjelder å ha kontroll på kvinnene, ellers går alt galt :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, det er ikke en problemstilling. Vi har bare sex 3 ganger i skuddåret, og derfor vil hun føye seg etter en trussel om destruksjon av dildoer, fitteslikkemaskiner og hvafaenaltdetandreheter. Det gjelder å ha kontroll på kvinnene, ellers går alt galt :rasende:

Risikabelt! Husk at mobilen din har vibreringsfunksjon og at deodoranten din nok kan brukes til mye rart. Er det da ikke bedre at kvinnfolket får ha lekene sine i fred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat interiør tror jeg de fleste menn takler fint å bli overkjørt på. Det finnes viktigere ting i livet. Og jeg ser jo at det kanskje ikke hadde tatt seg ut å innrede huset som Dødsstjerna fra Star Wars eller Enterprise fra Star Trek, noe som fort kunne skjedd om jeg hadde bestemt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en hvit stil på grunn av at vi bor i en liten leilighet. De som bodde der før oss hadde svarte møbler, og rommene ser dobbelt så store ut nå.

Tror ikke mannen min en eneste gang har kommentert de rosa putene i sofaen. Tror ikke han har en eneste celle i kroppen som bryr seg om puter. Den dagen jeg kom hjem med en dårlig radio til overpris derimot, da våknet han. Så her i huset bestemmer han duppedittene, og jeg interiøret - noe begge er fornøyd med. Det er litt gøy at det ca alltid er hjemme hos oss kompisene henger, uten å lide over rosa puter. Hadde mannen min brydd seg hadde jeg selvsagt tatt hensyn, sånn om det ikke var underforstått.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derav trenger dere man caves. Så får dere fritt utløp for disse fantasiene. ;)

Ah, du er så patetisk kvinne.....!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tenker rosa lys, mintgrønne kopper, tallerker i sukkersøte englemotiver. Liftgardiner i englemotiv, alt hvitt, rent og sterilisert. Og badet med lysekrone og dingledangler på osv. Butikkene flommer over av sukkertøyfarger, mint, rosa, hvitt, lyseblått, babyblått, hvitt og lysegult. Men hvis menn synes det er fint så. Referer til fotballfruens ektemann som har perler på kleshengeren, hihi.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Det hadde ikke vært aktuelt for meg å bo i et klissete hus med engler, kjærlighetssitater, rosa osv. Selv om jeg ikke er spesielt opptatt av interiør vet jeg godt hva jeg ikke liker. Noe slikt hadde jeg revet ned på flekken

bilde2.JPG

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...