AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #1 Skrevet 5. februar 2013 er det noen her inne som har klart å trene "bort" cellulitter? jeg har fått så mange cellulitter etter graviditeten, og nå vil jeg har bukt med dem. Koste hva det koste vil..blod svette og tårer. MEN hvordan skal jeg da trene? Noen som har klart dette? Da vil jeg gjerne få litt hjelp Anonym poster: abaa1a5d63ca60bc05f683dc43f059d0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Styrketrening for å fylle ut huden og kondisjonstrening for å minske fettlaget. Kostholdet er like viktig, hold det rent og naturlig. Hvis du tar tak med flat hånd på hoftene og drar opp så ser du om der er forbedringspotensiale. Hvis det er like mange og dype celulitter når du drar opp huden er det nok ikke så fryktelig mye du kan gjøre med mindre du ønsker fitness kropp. Anonym poster: e695ecbf71b66d3caa0ca45ed1a95426
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Hei Jeg trente og spiste bort masse cellullitter. Mine beste tips: Ikke spis eller drikk mat og drikke som binder vann i kroppen, vanncellullitter er det første som forsvinner ved den kosten, og da er mye gjort. - Spis bare langsomme karbohydrater hvis du skal ha. - Salt og sukker er fyfy, men ikke en sjelden gang. - Usunne karbohydrater er fyfy, men ikke en sjelden gang. Dvs jeg byttet ut vanlig spaghetti med fullkorn, kuttet ut chips og godteri, drikker kun vann og litt saft som leskedrikk, foretrekker uansett vann. Treningsøvelser: Utfall, motbakkeløp, rumpeøvelser, knebøy. Mange tror man på på treningsstudio, men jeg klarte meg fint hjemme, kjøpte meg kettlebell opptil 12kg, og da var det gjort. Jeg startet med Jillian Michaels "Killer Buns and Thighs" dvd. Den kan man hardtrene til ved å bruke litt vekter, men ikke start med 12kg :) En treningskoffert med handvekter fra biltema eller noe gjør jobben. Men det viktigste er innsatsen, spis sunt og drikk sunt, tren 3-4 ganger i uken, start lett og jobb dere opp i styrke, så skal dere se rumpa blir rundere, løfter seg, og appelshuden jevner seg ut. Ikke ta heisen, peis deg opp trappa, ikke ta snarveien, gå opp den bratte bakken, ikke ta bilen for å rekke butikken, gå heller fort eller småløp. Små endringer kan gi store resultater på sikt Jeg har prøvd selv Anonym poster: 9ab129f6562cd9874eab2d623fc47929
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Sagt på en enklere måte: Reduser fettprosenten på kroppen din. Anonym poster: 645a4f24a08dde2bf73bdf2f37f114eb 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Hei Jeg trente og spiste bort masse cellullitter. Mine beste tips: Ikke spis eller drikk mat og drikke som binder vann i kroppen, vanncellullitter er det første som forsvinner ved den kosten, og da er mye gjort. - Spis bare langsomme karbohydrater hvis du skal ha. - Salt og sukker er fyfy, men ikke en sjelden gang. - Usunne karbohydrater er fyfy, men ikke en sjelden gang. Dvs jeg byttet ut vanlig spaghetti med fullkorn, kuttet ut chips og godteri, drikker kun vann og litt saft som leskedrikk, foretrekker uansett vann. Treningsøvelser: Utfall, motbakkeløp, rumpeøvelser, knebøy. Mange tror man på på treningsstudio, men jeg klarte meg fint hjemme, kjøpte meg kettlebell opptil 12kg, og da var det gjort. Jeg startet med Jillian Michaels "Killer Buns and Thighs" dvd. Den kan man hardtrene til ved å bruke litt vekter, men ikke start med 12kg :) En treningskoffert med handvekter fra biltema eller noe gjør jobben. Men det viktigste er innsatsen, spis sunt og drikk sunt, tren 3-4 ganger i uken, start lett og jobb dere opp i styrke, så skal dere se rumpa blir rundere, løfter seg, og appelshuden jevner seg ut. Ikke ta heisen, peis deg opp trappa, ikke ta snarveien, gå opp den bratte bakken, ikke ta bilen for å rekke butikken, gå heller fort eller småløp. Små endringer kan gi store resultater på sikt Jeg har prøvd selv Anonym poster: 9ab129f6562cd9874eab2d623fc47929 takk for bra og hjelpsomt svar men hvis du sier trening 3-4 ganger i uka, har du da delt det på styrke og kondisjon? altså to styrke og to kondisjon?ts Anonym poster: abaa1a5d63ca60bc05f683dc43f059d0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2013 #7 Skrevet 7. februar 2013 takk for bra og hjelpsomt svar men hvis du sier trening 3-4 ganger i uka, har du da delt det på styrke og kondisjon? altså to styrke og to kondisjon?ts Anonym poster: abaa1a5d63ca60bc05f683dc43f059d0 dytter Anonym poster: abaa1a5d63ca60bc05f683dc43f059d0
KaDust Skrevet 7. februar 2013 #8 Skrevet 7. februar 2013 Cellulittene mine forsvant når jeg trente kondisjon og styrke flere ganger i uka.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #9 Skrevet 9. februar 2013 takk for bra og hjelpsomt svar men hvis du sier trening 3-4 ganger i uka, har du da delt det på styrke og kondisjon? altså to styrke og to kondisjon?ts Anonym poster: abaa1a5d63ca60bc05f683dc43f059d0 Hei, beklager sent svar, jeg har ikke hatt internett i noen dager Jeg la det ofte opp slik: Motbakketrening + "klatring" i bratte bakker; det ble kondis + styrke Joggetur; Ren kondis Vektløfting med treningsvideoen til Jillian Michaels; kondis + styrke Løfte vekter + diverse muskeltrening; ren styrke Og slik kunne uka være. Noen dager følte jeg kun for å trene muskler på gulvet hjemme, og andre dager løp jeg joggeturer på flatmark. Du vil nok finne ut hvordan du best liker det, blandet eller hver for seg, prøv deg frem Anonym poster: 9ab129f6562cd9874eab2d623fc47929
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #10 Skrevet 9. februar 2013 Nå har ikke jeg fått barn eller noe, men jeg pleide å ha cellulitter på baksiden av låra. De forsvant etter bare noen uker med såkalte squat jumps(gå på youtube). Så om du har cellulitter der du også, så kan det jo være noe å prøve i alle fall:) Anonym poster: 7104d030c2e2704894f8cfd9835e00f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå