Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #1 Skrevet 18. mars 2004 Er det noen som vet hvor en kan få kjøp noen fine gummistøvler? Litt farger,kanskje. Like høye som seilersøvler, fin fassong?? -Noe annet enn kun hvite, blå og grønneseilerstøvler? Det bør jo finnes i ett land som dette med mye regn, snø og slaps.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2004 #2 Skrevet 18. mars 2004 Hvor bor du? Her i Bergen er det flere plasser man i kan få kjøpt fine støvler.
missfidget Skrevet 18. mars 2004 #3 Skrevet 18. mars 2004 Er det noen som vet hvor en kan få kjøp noen fine gummistøvler? Litt farger,kanskje. Like høye som seilersøvler, fin fassong?? -Noe annet enn kun hvite, blå og grønneseilerstøvler? Det bør jo finnes i ett land som dette med mye regn, snø og slaps. Jeg selv har et par fra Noa Noa, de er lys-rosa. Nydelig! Får kompliment hver gang jeg har de på.... Men de er i fra høstens kolleskjon, og Noa Noa har en ny til våren ut nå, så jeg vet ikke om du finner. Lillevinkel Sko og Office Sko hadde før fine gummistøvler men finner ikke noen nå. Har du hørt om Skipping Girl? En kjempe søte websider som før hadde fine gummistøvler, men finner heller ikke de igjen...(www.skippinggirl.com)
Cola Girl Skrevet 18. mars 2004 #4 Skrevet 18. mars 2004 Har sett noen kjempetøffe i sort og hvitt - tror det var på dna.
Sandra Skrevet 18. mars 2004 #5 Skrevet 18. mars 2004 Viking er den produsenten som lager de "vanlige" blå og hvite. De har i år kommet med en ny "retroserie", litt sånn som de så ut på 70 tallet. Fant de i rødt og gult i tillegg til svart. Vet ikke om det var helt det du tenkte på, men her er iallfall hjemmesiden deres.
Gjest Dixie i..i Skrevet 19. mars 2004 #6 Skrevet 19. mars 2004 Ellers så er jo Ilse Jacobsens gummistøvler blitt en "må" ha greie.....
Gjest Paff Skrevet 20. mars 2004 #7 Skrevet 20. mars 2004 Nå så jeg denne tråden ja... har akkurat skrevet et "brennende" innlegg for http://www.ilsejacobsen.dk/!!! Sjekk tråden om "Hvordan gummistøvler har dere?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå