Prinsesse for en dag Skrevet 18. mars 2004 #1 Del Skrevet 18. mars 2004 Vi har fått en kjent musiker/sanger (bekjent av oss) til å synge i bryllupet vårt. Men så lurer jeg på om han skal synge i kirken eller under middagen, han sa han kunne tenke seg å synge noen sanger, dvs han skal ikke være der lenge. Hva syntes dere? Jeg kan egentlig tenke meg at han synger i kirken for å overaske gjestene, i det vi går ut. Men jeg har lang, lang tid på å bestemme meg da, men mottar gjerne innspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. mars 2004 #2 Del Skrevet 18. mars 2004 Kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 18. mars 2004 #3 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg ville satset på å la han synge i kirken. Gir en helt spesiell stemning. Under middagen blir det som regel nok sanger og taler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Helt enig. I kriken får han alles fulle oppmerksomhet. Også de som ikke er tilstede under middagen. Er noe spesiellt med stemningen i kirken denne dagen ja. Kan jeg spørre hvem det er? Ble nyskjerrig jeg nå vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. mars 2004 #5 Del Skrevet 19. mars 2004 I kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2004 #6 Del Skrevet 19. mars 2004 Kirken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 19. mars 2004 #7 Del Skrevet 19. mars 2004 Enig med de andre: la han synge i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå