Gå til innhold

Stimulere mannens "G-punkt" -tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Kjæresten min var nysgjerrig på dette, og ønsket å prøve. Jeg fikk beskjed om å lese meg opp på emnet, fordi han var litt nervøs og var redd for at noe skulle gå galt slik at det var vondt.

Som sagt, så gjort. Leste endel "oppskrifter" og så på bilder for å få en forståelse av hvor langt inn fingeren skulle, i hvilken vinkel, hva jeg skulle kjenne etter etc.

Dro på meg en latexhanske og smurte langfingeren godt inn med glidemiddel. Det skal sies at vi der og da kun hadde vannbasert glid, så helt optimalt var det jo ikke, men vi prøvde likevel.

Og det var ikke akkurat en suksess, kan du si. Han var veldig anspent og syntes det var "jævlig weird" å få noe opp i rompa. Usikker på om han var såpass anspent at jeg ikke kom langt nok opp, eller om det rett og slett hindret ham i å nyte, men etter noen minutters fikling måtte vi gi opp. Han strammet så hardt rundt fingeren min at den ble helt kald. Dårlig med blodomløp etter en stund.. :fnise:

Så.. Er det noen som har utført denne jobben, eller som har mottatt? Erfaringer mottas med takk. Jeg vet ikke om det er slik at han kan komme kun ved å stimulere prostata baki der, eller om han må runkes i tillegg? Hvordan fungerer egentlig dette?

Anonym poster: 295cbe0084d3ddf06b3e0c008879074e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd det selv, men tror det er som annen sex: man må prøvde seg fram. Og det hjelper sikkert hvis mannen har prøvd det på seg selv, så han kan videreformidle det til deg.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

alkohol og glidemiddel. Alkohol i munnen og glidemiddel i ræva, vel og merke....

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

alkohol og glidemiddel. Alkohol i munnen og glidemiddel i ræva, vel og merke....

Aha, det forklarer den enorme nedturen vi hadde med dette, takker og bukker!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Aha, det forklarer den enorme nedturen vi hadde med dette, takker og bukker!

:kyss:

Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg pleier å runke samtidig eller suge samtidig som jeg har fingeren inni rumpa. Blir bedre orgasmer av det og sterkere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det finnes kremer og spray for anus, som gjør det mer bedøv. Kanskje prøve noe slikt om det er ubhehagelig?

Skrevet

Ikke rart han ikke likte det om han strammet så voldsomt. Han må slappe av for å kunne nyte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...