Gå til innhold

Hvor viktig er det for deg å få barn?

128 stemmer

1. 1. Hvor viktig er det for deg å få egne barn?

• Vil ikke ha barn i det hele tatt
      23
    • Uviktig
      7
    • Mindre viktig
      10
    • Viktig
      27
    • Jeg MÅ ha barn
      31
    • Har allerede barn
      30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er det for deg?

Anonym poster: 4081485662cbf668d6f0787febdf7a12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig viktig for meg :) Jeg vil starte en familie med mannen jeg elsker, og videreføre slekten :)

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig for meg (men eg hadde ikkje forlatt mannen min dersom det viste seg at han ikkje kunne få barn).

• Liker 1
Gjest proteinet
Skrevet

Det er i grunn ikke viktig for meg. Jeg har jo gjerne lyst til å få minst ett barn i fremtiden, men om det ikke skulle skje, er det ingen krise for meg i hvert fall.

Skrevet

Ikke viktig i det hele tatt. Har aldri ønsket meg barn, men jeg fikk et for det..........

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det er veldig viktig for meg å ikke få barn. Har ikke noe imot dem, men jeg akter ikke å kaste bort 18+ år på slikt.

Skrevet

Ganske viktig.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok en av de guttene som inderlig ønsker seg barn, men som trolig aldri får realisert det :( Ikke av fysiske årsaker.

Skrevet

Har ikke noe særlig lyst på barn, men min mann vil ha. Så det blir nok et barn, ellers blir jeg forlatt :(

Anonym poster: 1fba42cf3df4b439d639b4f723368d34

Skrevet

Det var veldig viktig for meg. Planen var ikke å bli gravid som 20 åring da, men nå når gutten er over babystadiet så føles det så utrolig riktig at jeg er mamma. :-)

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Det er viktig. Det å få noe "eget" sammen med mannen jeg skal dele livet mitt med er viktig for meg. Må bare vente til et tidspunkt hvor det "passer".

Skrevet

Ikke viktig.

Anonym poster: f78f8e9bb76692ab607ca36eff760e42

Skrevet

Veldig viktig, egentlig. Har alltid hatt lyst på mine egne barn og en dag i fremtiden så skjer det forhåpentligvis.

• Liker 1
Skrevet

Det var veldig viktig, har alltid drømt om å bli mamma og tror ikke jeg kunne blitt helt lykkelig uten. Det gjorde bildet komplett :)

Skrevet

Veldig viktig, føler at det er mitt oppdrag her i livet. Merkelig. ;)

Anonym poster: 024eb6b325ba9c9a94dab42059d30f3d

Skrevet

Ikke viktig i det hele tatt. Skulle det mot formodning skje at jeg ble gravid tross prevensjon, vil jeg ta barnet i mot med åpne armer, men jeg har ingen planer om å få barn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ganske viktig for meg. Håper på å starte prøvingen senere i år med typen. Har måtte vente pga studie som har tatt meg snart 9 år. Er også viktig for meg med en stabil karriere/jobb, men ønsker å ha en familie å komme hjem til og vil prøve å bli en god rollemodell for framtidige barn. For meg er familien kjernen. Er også åpen for adopsjon hvis det for all del ikke går på naturlig måte eller med medisinsk hjelp.

Endret av Catgirl
Skrevet (endret)

Veldig viktig, føler at det er mitt oppdrag her i livet. Merkelig. ;)

Anonym poster: 024eb6b325ba9c9a94dab42059d30f3d

Katter, rotter og fluer har akkurat den samme følelsen. Merkelig. ;)

Edit: Jeg svarte at jeg ikke vil ha barn i det hele tatt, selv om jeg faktisk har barn. Pollen mangler alternativet: "Har barn, og det er veldig viktig for meg å ikke få flere."

Endret av It and rebellion
Skrevet

Ganske viktig for meg. Håper på å starte prøvingen senere i år med typen. Har måtte vente pga studie som har tatt meg snart 9 år. Er også viktig for meg med en stabil karriere/jobb, men ønsker å ha en familie å komme hjem til og vil prøve å bli en god rollemodell for framtidige barn. For meg er familien kjernen. Er også åpen for adopsjon hvis det for all del ikke går på naturlig måte eller med medisinsk hjelp.

"Å ha en familie å komme hjem til" = "å ha en ekstra jobb å komme hjem til".

Anonym poster: 8655d305e29f299451c8fceefa8ce435

• Liker 2
Skrevet

"Å ha en familie å komme hjem til" = "å ha en ekstra jobb å komme hjem til".

Anonym poster: 8655d305e29f299451c8fceefa8ce435

Det hørtes litt pessimistisk ut slik du sa det. Er det ikke verdt det for deg kanskje? Selv hadde jeg sikkert ikke begitt meg ut på denne lange utdanningen med mindre jeg ikke trodde det ville gi meg noe for det senere. Sånn sett er jo det man jobber og investerer i givende på en måte :)

Ser ikke poenget for meg selv å bare måtte tenke på meg selv og dra på lukseriøse reiser. For meg blir det jo stopp i min utvikling da. Meningsløst liksom. Syns ihvertfall livet bør komme med noen utfordrninger slik at man lærer noe etthvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...