Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Andre som har handlet derfra? Erfaringer?

Ting å anbefale at man tester ut når man først skal handle der?

Tenkte i alle fall jeg skulle teste setting sprayen til Urban Decay, men er det noe mer fra samme merke som bør testes ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har handla mye neglelakker der, og en krølltang. Jeg er kjempe fornøyd med de, og synes de har fine priser der. :)

Rask levering er det også. Ca en uke.

Endret av SophiaBush
Skrevet

Jeg har bestilt derifra! Det tok laang tid, kanskje 2 månder? Men det var i juletiden og jeg gadd ikke og purre på pakken. Da bestilte jeg naked 1 palette fra urban decay, og guud som jeg elsker det!! Virkelig verdens beste palette, kan ikke skryte nok av det, det er super pigmentert, fargene er nydelige, varer lenge, suuper enkle og jobbe med ja listen er lang :-) Pakken var også super godt innpakket og kom i en stor pappeske så tror neppe at noe hadde knust, måtte selvfølgelig betale toll siden palette koster mere en 200 kroner :)

Skrevet

2 måneder?? :sjokkert: :sjokkert: Og jeg synes det har gått tregt med typ 3 uker?! Jeg bestiller Urban Decay-ting derfra, eye shadow primeren (den originale) er den beste som finnes - sminka holder seg perfekt gjennom hele dagen, kvelden og natta til og med :laugh: Naked Palette er også digg, selv om den blir en dyr affære etter at tollvesenet har fått de ekle klørne sine i den, men det er den verdt! - bestill én og én ting dersom du skal ha enkeltprodukter til under 200, så slipper du å bli ruinert pga. tollen!

Gjest Badabing
Skrevet

Tusen takk for tips! :) Supert! Skal forsøke meg på BB Cream fra Dr.Brandt, også har jeg lenge sett på alt fra Urban Decay. Så jeg kommer nok over grensen uansett. :P Pluss 25 %, er det det? De palettene (øyenskyggene) fra Too Faced ser også veldig fristende ut. Men Urban Decay er bedre? Skulle hatt en god til smokey eyes, da de andre jeg har kjøpt som ikke er testet på dyr, sitter så innmari dårlig (Isadora + EM). kanskje prøve en primer samtidig da. ;)

Ser Urban Decay har mange setting sprayer. Er det en bestemt som er bedre enn de andre?

Gjest Swarovski
Skrevet (endret)

En primer er et underverk på tube når det gjelder øyenskygger. Det kan få selv dårlige skygger til å sitte en god stund.

Setting spray går litt på hvilken hudtype du har. De-slick passer for de som har veldig fet hud, så vidt jeg vet. Ellers er det all nighter, som er den mest populære. (Og beste)

Too Faced og Urban decay skygger er vel litt hipp som happ. Begge er bra merker. Men begge kan nok ha skygger som ikke er så bra, en gang i blandt. Lønner seg å sjekke litt omtaler av den paletten du ønsker deg.

Og ja, det er moms på 25%. I tillegg er det et fortollingsgebyr på ca 130kr. Siden det er gratis frakt fra beautybay, så lønner det seg jo å handle den varen som går under 200kr i en pakke, og alle de som går over 200kr i en pakke. Unødvendig å betale moms på mer enn nødvendig. Jeg er ikke så glad i staten, og den pokkers 200kr regelen :P

Endret av Swarovski
Skrevet

Da jeg bestilte Naked paletten rett før jul fikk jeg den etter 6 dager, den hadde også snikt seg forbi tollen! :)

Ellers har jeg bestilt Too Faced Chocolate Soleil, UD All Nighter og en "mystery box" fra julekalenderen.

Har vært veldig rask levering alle gangene, ca. 1 uke :)

Skrevet

Tusen takk for tips! :) Supert! Skal forsøke meg på BB Cream fra Dr.Brandt, også har jeg lenge sett på alt fra Urban Decay. Så jeg kommer nok over grensen uansett. :P Pluss 25 %, er det det? De palettene (øyenskyggene) fra Too Faced ser også veldig fristende ut. Men Urban Decay er bedre? Skulle hatt en god til smokey eyes, da de andre jeg har kjøpt som ikke er testet på dyr, sitter så innmari dårlig (Isadora + EM). kanskje prøve en primer samtidig da. ;)

Ser Urban Decay har mange setting sprayer. Er det en bestemt som er bedre enn de andre?

Urban decay er bedre!! Har begge palettene (urban decay naked og too faced smokey eye) og bruker så og si ALDRI too faced palette, ikke misforstå meg, det er gode skygger men liker bedre naked palette. Og om du vill ha et UD palette for under 200 kroner så kan du jo kjøpe naked basic? Det er maange youtubere som har skrytt denne opp i skyene allerede :D!

Skrevet

Bortsett fra 25% mva kommer det også et gebyr fra posten på 129kr i tillegg

Gjest Badabing
Skrevet

Tusen takk for hjelpen. :) Det ble den paletten fra UD til 180 og øyenskyggeprimer fra samme merke, pluss All Night setting spray og Dr Brandt sin BB cream. Kjekt å få tips her, nå gleder jeg meg til å teste det ut.

• 2 uker senere...
Gjest Badabing
Skrevet

Bortsett fra 25% mva kommer det også et gebyr fra posten på 129kr i tillegg

Det stemte visst. Hva slags gebyr er det egentlig? Siden det er et tollfritt produkt?

Skrevet

Det stemte visst. Hva slags gebyr er det egentlig? Siden det er et tollfritt produkt?

Det er betaling til posten fordi de gjør jobben med å fortolle produktet.

Anonym poster: 99b75ba8617b00964d69275643ed8775

Skrevet

Så teit. :P Men takk for svar. :)

For å slippe toll kan du jo bare bestille i 3 omganger? ett produkter i hver pakke. du sprarer på det:)

hvis du bestiller alt i en pakke sparer du så si ingenting, fordi jo mer pakken veier, jo mer må du betale

Gjest Badabing
Skrevet

For å slippe toll kan du jo bare bestille i 3 omganger? ett produkter i hver pakke. du sprarer på det:)

hvis du bestiller alt i en pakke sparer du så si ingenting, fordi jo mer pakken veier, jo mer må du betale

Bestilte alt i 4 pakker, men den ene tingen kostet over 200 kroner.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er folk fortsatt fornøyd med butikken? Lurer på å kjøpe derfra

Gjest Badabing
Skrevet

Er folk fortsatt fornøyd med butikken? Lurer på å kjøpe derfra

Jeg er veldig fornøyd. Fikk alt veldig raskt. :)

Skrevet

Japp, skal snart bestille meg en ny primer, da min begynner å nærme seg oppbrukt. :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...