AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Hva er best? Wimp eller Spotify? Anonym poster: a105bf4f6cdf13b8a06a437b8f0aa78b
scaramouche1 Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Nå har ikke jeg så mye erfaring med Wimp, men synes nå at Spotify funker veldig bra, så ville valgt den 1
Angelheart2 Skrevet 5. februar 2013 #3 Skrevet 5. februar 2013 Smak og behag..... Vet WIMP er litt bedre på norsk musikk og det er enkelt andre artister som kun finnes på Spotify (husker ikke hvilke nå...) Alt i alt bunner det vel ned i hvilke artister du ønsker å høre på + det redaksjonelle innholdet. Selv synes jeg WIMP har veldig mange kule ferdig definerte spillelister som blir hyppig oppdatert, så jeg er veldig glad i denne. F.eks kommer det ut en ny spilleliste hver fredag med masse spennende musikk fra ofte ukjente artister. Du har også WIMP topp 20 som hele tiden oppdateres med de mest spilte låtene på WIMP. Spotify har gratisversjon(full av reklame), da, det har ikke WIMP. Men dersom du har Canal Digital er WIMP inkludert.
Gjest Funky Punk Skrevet 5. februar 2013 #4 Skrevet 5. februar 2013 Bruker Spotify og er formøyd med den. Fikk med Spotify i telefonabonnementet i NetCom. Ikke hatt noen problemer med det, eneste negative er at man ikke får hørt på Metallica
Botch Skrevet 5. februar 2013 #5 Skrevet 5. februar 2013 Bruker Spotify og er formøyd med den. Fikk med Spotify i telefonabonnementet i NetCom. Ikke hatt noen problemer med det, eneste negative er at man ikke får hørt på Metallica Metallica ble lagt inn på Spotify for ikke så lenge siden.
Gjest Funky Punk Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 Metallica ble lagt inn på Spotify for ikke så lenge siden. Oi, det visste jeg ikke. Woohoo
Noir Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 Wimp har mye bedre utvalg om du liker litt "sære" ting, som i musikk ikke alle andre hører på. Og du finner artistene Spotify ikke har der. Men hvis Spotify stort sett har det du vil høre på (det kan du få sjekket på forhånd med gratisversjonen), og du generelt liker musikk som er litt mainstream, da er Spotify superdupert.
Gjest Funky Punk Skrevet 5. februar 2013 #8 Skrevet 5. februar 2013 Finner ganske så mye som ikke er så mainstream på Spotify også da. Mine spillelister er ikke så veldig mainstream akkurat
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #9 Skrevet 5. februar 2013 Brukte spotify og var fornøyd. Men nå må Wimp testes siden det ikke finnes til windows phone 8..... Anonym poster: 1d096cbbbdfe27267b2a0dbce76a827e
Gjest alille Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Jeg foretrekker WiMP. Brukte Spotify før, men liker layouten til WiMP mye bedre, så prøvde meg på den. Og angrer ikke. Spotify er helt håpløst i forhold, og med en deprimerende layout. Jeg er også veldig glad i spillelistene som legges ut på WiMP med jevne mellomrom, og føler jeg lettere kan følge med på nyheter innen "mine" sjangre. Men sånn alt i alt er det smak og behag - ingen er "best."
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Takk for svar. Fortsatt i tenkeboksen Anonym poster: a105bf4f6cdf13b8a06a437b8f0aa78b
Noir Skrevet 6. februar 2013 #12 Skrevet 6. februar 2013 Finner ganske så mye som ikke er så mainstream på Spotify også da. Mine spillelister er ikke så veldig mainstream akkurat Ja, men det finnes mer på Wimp ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå